לפני חמש שנים מאור משה ממושב נבטים נפצע בשער שכם, כשקפץ על מחבל שתקף את חברו לצוות בזמן עבודתו במשטרה. מאור נאבק במחבל עד שנורה בטעות על ידי אש כוחותינו ונפצע אנושות. הרופאים שטיפלו בו לא נתנו לו סיכוי להשתקם, אך לאחר שיקום אינטנסיבי הוא חזר לתפקד באופן עצמאי, והמשיך בשירותו במשטרה. כעת נותר לו חלום אחד - למצוא אהבה ולהקים משפחה. לפני שבועיים הוא העלה פוסט לפייסבוק, שבו הכריז: "גם עכשיו אני לא אוותר ואלחם - עד שאמצא אותך".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

מאור היום בן 33, את האירוע שבו התנפל על מחבל שדקר את חברו הוא לא זוכר. הוא גם לא זוכר איך כמעט נהרג מ-2 כדורים מאש כוחותינו שחדרו לגופו, או את 8 החודשים שהגיעו לאחר מכן. עד היום מנסים להבין בכוחות המשטרה מה בדיוק קרה באירוע, ומסיקים את המסקנות.

שלום לכולן. קוראים לי מאור, אני בן 33 ומתגורר במושב נבטים. לפני חמש שנים במהלך עבודתי כשוטר, נפצעתי בפעילות מבצעית...

Posted by Maor Moshe on Tuesday, November 10, 2020

מאור שכב ארוכות בבית החולים כשכולם מסביבו נלחמים על חייו. כשהתאושש לבסוף, החל תהליך ארוך של שיקום שארך שנים. כנגד כל הסיכויים, היום הוא סובל רק מבעיה קלה בשדה הראייה ומהיחלשות של ידו השמאלית, והוא חי חיים מלאים ועצמאיים. "העבודה בשיקום הייתה קשה אבל הרגשתי שאני חייב לתת בראש", סיפר מאור ל-N12, "אני חייב להמשיך לחיות".

אחרי שהשתקם, התפנה מאור להגשים חלום נוסף שלו. לאחרונה הוא פירסם את הפוסט המקסים, שדרכו הוא מקווה למצוא זוגיות. "אני מרגיש שהפציעה והשיקום עיכבו אותי, ממש שמו לי סטופ על החיים", כתב מאור. "אך עכשיו אני מוכן להילחם גם להכיר את שאהבה נפשי. כפי שלא וויתרתי ונלחמתי על החיים שלי, גם עכשיו אני לא אוותר ואלחם - עד שאמצא אותך. אני אוהב בעלי חיים, לעבוד בגינה, אוהב ערבי בילוי עם המשפחה, לראות סרטים, חרוץ, טוב לב, מצחיק וגם קצת עקשן. עכשיו אני מחפש את החצי השני שלי. אז אם את בחורה שאוהבת את החיים אך גם שקט, שמוכנה 'לסבול' את זה שאני אוהב סדר וניקיון, שמחפשת מישהו ללכת איתו יד ביד... אז ברצוני להציע ולהודיע: 'הנני כאן!'".

מי שמעוניינת ליצור קשר עם מאור מוזמנת לעשות זאת דרך עמוד הפייסבוק שלו.