בנו כתב בגעגוע

השלושים ליהודה בארקן: 'כמה אתה חסר לי'

"30 יום כבר עברו... 30 יום שכל שניה אתה איתי במחשבות, 30 יום של געגוע אין סופי. אבא כמה אתה חסר לי!", כך כתב בנו של יהודה בארקן, כשעלה לקבר אביו לרגל ה-30 (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בנו רועי על הקבר (צילום: באדיבות המצלם)

עצוב: ‏30 יום לפטירתו של השחקן והבמאי הישראלי יהודה בארקן ז"ל, שנפטר בגיל 75 מנגיף הקורונה. בארקן, היה אחד מהשחקנים הישראלים הוותיקים והמוכרים, לפני שנים רבות הוא חזר בתשובה ושיחק בשורה ארוכה של סרטים המיועדים לציבור החרדי והדתי.

בני משפחת בארקן עלו היום לקברו של אביהם שם ערכו מעמד 'הקמת מצבה' לרגל יום ה-30. על המצבה נכתב הפסוק: "אך טוב וחסד ירדפוני כל ימי חיי. ושבתי בבית ה' לארך ימים".

בנו רועי שיתף באינסטגרם בתחושות הקשות והגעגוע לאביו המנוח: "30 יום כבר עברו... 30 יום שכל שניה אתה איתי במחשבות, 30 יום של געגוע אין סופי. אבא כמה אתה חסר לי!".

באולפן 'כיכר השבת': הרב של יהודה ברקן ז"ל נפרד

"עוצם את העיניים ומדמיין שאתה לידי ואז מבין שזהו אתה כבר לא תהיה לידי אף פעם! זה בכלל לא נתפס! אז נכון שיש לי כל כך הרבה זיכרונות ממך אבל זה לא מספיק לי! אני רוצה שתיתן לי חיבוק שתיתן לי נשיקה שתצחיק אותי כמו שרק אתה יכול!".

לסיום כתב בכאב: "קשה לי אבא קשה לי כמו שלא היה קשה לי אף פעם! וכשהיה לי את הפעמים שהיה לי קשה אז אתה ידעת להרגיע אותי, אתה ידעת לתת לי את הכוח לצאת מהרגעים הקשים שלי! כמה אתה חסר לי! אוהב אותך ומתגעגע ברמות מטורפות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר