פרשת התמונה של הזמר המצרי ועומר אדם ממשיכה להסתבך: אחרי שאתמול (א') סיפרנו לכם כי בעיצומו של ביקור בדובאי, הזמר עומר אדם הצטלם עם הזמר הערבי-מצרי מוחמד רמדאן, והתמונה שהופצה בכל רחבי האינטרנט עוררה זעם גדול כלפי רמדאן, כעת מסתבר, שלא רק זעם התעורר כלפי הזמר המצרי – וגם מערכת המשפט המקומית נכנסה לתמונה.

על פי דיווחים, בית המפשט המצרי יערוך שימוע סביב סוגיית רמדאן והתמונה עם עומר אדם, שיערך ב-19 בדצמבר. בתביעה, שהגיש עורך הדין המצרי טארק מחמוד, נדרש לחקור באופן מידי את רמדאן בגין אותה תמונה תמימה, ואפילו לגרש אותו מהמדינה אם נדרש.

עומר אדם (צילום: מתוך אינסטגרם, אינסטגרם, צילום מסך)
זומן לשימוע בטענה שפגע בעם המצרי. מוחמד רמדאן ועומר אדם | צילום: מתוך אינסטגרם, אינסטגרם, צילום מסך

התביעה המשפטית מגיעה אחרי מתקפה רחבה ברשת שרמדאן ספג, ובסופה כתב פוסט בו הוא לא הביע חרטה על כך שהצטלם עם עומר אדם, למרות הסכסוך בין העמים: "אין מקום לזה שאני אשאל כל אדם על הזהות שלו, צבע העור שלו, הלאום שלו או הדת שלו. אלוהים אמר שלכל אדם יש את הדת שלו". בתגובה למילים הללו של מוחמד, כצפוי, עלו עוד ועוד תגובות קשות נגדו: "יש הבדל בין להצטלם עם אנשים לבין לחבק ישראלי כאילו הוא אשתך", כתב אחד העוקבים. "אתה יודע מאיפה הזמר הזה מגיע והיית צריך לסרב לחבק אותו", כתב גולש נוסף.

מיחסי הציבור של עומר אדם נמסר: "אין תגובה".