למה סוודרים עם צווארון פולו כל כך טרנדיים עכשיו

כל חברה ואתר אופנה שמכבדים את עצמם, מציעים למכירה בימים אלו סריגים עם צווארון פולו - חלקם בתוספת שלושה כפתורים, חלקם ללא. אז מדוע העיצוב הזה נמצא בכל מקום? (אופנה)

(צילום: שאטרסטוק)

אומרים שהדבר היחיד שבטוח בעולמנו הוא המוות (וגם לאחריו מגיעים חיי העולם הבא). אבל עם זאת, סביר מאד (מאד) להניח שקולקציית החורף של המותג האהוב עליכן כוללת לפחות סוודר אחד עם צווארון פולו. ברצינות: כל חברה ואתר אופנה שמכבדים את עצמם, מציעים למכירה בימים אלו סריגים עם צווארון מלוטש - חלקם בתוספת שלושה כפתורים, חלקם ללא. אז מה הסיפור העומד מאחורי המגמה? מדוע העיצוב הזה נמצא בכל מקום?

יש לנו שתי תיאוריות שתומכות בעניין:

האחת: מחד גיסא, הוא נעים ומחמם. אך מאידך גיסא, ייצוגי, מכובד ו"לבוש" - אידאלי לעידן הנוכחי הגדוש בשיחות זום תכופות, לוחות זמנים בלתי מוגדרים של עבודה מהבית ותחושת חוסר ודאות כללית לגבי העתיד הקרוב. ועדיין, הוא נשען על טרנד הפולו של "לקוסט" המוכר לכולנו מהעבר - וכולנו יודעים עד כמה אופנה אוהבת נוסטלגיה.

השניה: בלי קשר, סגנון זה קל מאד ללבישה ולשילוב עם חצאית עיפרון שחורה וקלאסית או אפילו עם חצאית הפאייטים האלגנטית שאתן מתכוונות ללבוש לחתונה הקרובה של בת דודתכן שהיא כמו אחות. הכל הולך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית