Skip to content

שני קטינים משלומי יידו אבנים ברכבים, נעצרו ושוחררו בתנאים

מגפון דיווח על קבוצת צעירים שיידו אבנים במפגיני צומת שלומי / חניתה. אחת האבנים ניפצה שמשה אחורית של רכב מפגין. מהמשטרה נמסר כי מדובר במעשה קונדס, לאחר פרסום הידיעה שגרמה לזעם בציבור, החליטה המשטרה לפעול והקטינים נחקרו ושוחררו. הדגלים השחורים: "במדינת ישראל מעמידים לדין משליכי אבנים. לא נותנים להם כוס קפה וחיבוק"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני קטינים (14-15), עוכבו אמש (ראשון)  בחשד שהשליכו  אבנים לעבר כלי רכב של מפגיניים וניפצו שמשת רכב חונה השייך אף הוא למפגיני הדגלים השחורים כנגד נתניהו.

המשטרה פתחה בחקירה לפני יומיים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר השלכת אבנים לעבר כלי רכב במהלך הפגנה בכיכר חניתה בעיר שלומי. לאחר זיהוי הקטינים ממצלמות אבטחה המותקנות סמוך לצומת וע פי סרטוני הווידאו שצילמו המפגינים, נעצרו שני הקטינים תושבי שלומי. השניים נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים לבתיהם. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

השמשה שנופצה (צילום באדיבות דורון אדן)

בתנועת הדגלים השחורים הגיבו להודעת המשטרה ואמרו כי לאחר שזורקים אבנים ומנפתים שמשות, נעצרים ולא מקבלים כוס קפה וחיבוק
"משטרת 'אשר' (מרחב אשר במחוז צפון), טענה כי מדובר ב"מעשה קונדס" ולאחר לחץ ציבורי, הביאה המשטרה את שני החשודים בזריקת אבנים ל"חקירה". למרות שהאירוע מתועד הוחלט לא להביאם בפני שופט ולא להגיש נגדם כתבי אישום. במדינת ישראל מעמידים לדין משליכי אבנים. לא נותנים להם כוס קפה וחיבוק. זאת לא משטרת ישראל- זאת משטרת נתניהו. מ"מ המפכ"ל מוטי כהן צריך להתבייש על מה שקורה בארגון בזמן המשמרת שלו."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן