י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"זכותי לדבר נגד נתניהו הגזעני"

חברת הקונגרס הפלסטינית מגיבה למינוי המסתמן של מזכיר המדינה היהודי

חברת הקונגרס ראשידה טאליב האנטישמית הגיבה למינויו המסתמן של מזכיר המדינה היהודי תחת ממשלו של ביידן, וכתבה כי היא סומכת את ידיה על כך "כל עוד הוא לא ידכא את זכותי לדבר נגד המדיניות הלא אנושית של נתניהו"

חברת הקונגרס הפלסטינית מגיבה למינוי המסתמן של מזכיר המדינה היהודי
הקונגרס צילום: pixabay

חברת הקונגרס ראשידה טאליב, הגיבה בחשבון הטוויטר שלה לדיווח על מינוי אנתוני בלינקן היהודי למזכיר המדינה, וכתבה: "כל עוד הוא לא מדכא את זכותי לתיקון הראשון לדבר נגד המדיניות הגזענית והלא אנושית של נתניהו, מגיע לעם הפלסטיני שוויון וצדק".

אנתוני בלינקן היה סגן היועץ לביטחון לאומי בממשל אובמה ויועץ מדיניות החוץ של ביידן בתקופת הבחירות, בלינקן, בן 58, נולד למשפחה יהודית בניו יורק.

רשת בלומברג דווחה כי ביידן צפוי להכריז מחר על המינוי של בלינקן, ששימש כסגן שר החוץ בממשל אובמה.

ראשידה טאליב מכהנת כחברת בית הנבחרים של ארצות הברית. היא נולדה בדטרויט - מישיגן, לזוג מהגרים פלסטינים. היא מייצגת את המפלגה הדמוקרטית למחוז הקונגרס ה-13 של מישיגן, היא אחת משתי הנשים המוסלמיות הראשונות שנבחרו לקונגרס של ארצות הברית, לצד אילהאן עומאר ממינסוטה, ולאישה הפלסטינית הראשונה בקונגרס.

דעותיה לגבי ישראל ידועות, והיא אנטישמית מוצהרת, כזכור באוגוסט 2019 אסרו נתניהו ודרעי את כניסתה לישראל, עקב תמיכתה בארגון ה-BDS, ארגון הקורא לחרם על ישראל, בהתבסס על סעיף 2 לחוק הכניסה לישראל ולכן בוטל ביקורה המתוכנן יחד עם חברת הקונגרס אילהאן עומאר, לאחר מכן אושרה בקשתה של טאליב לביקור הומניטרי אצל סבתה הפלסטינית, בתנאי שתתחייב שלא לעבור על החוק הישראלי ולא לנצל את ביקורה לקידום חרם על ישראל, אך היא סרבה להגיע בתנאים אלו, ולכן היא לא קיבלה אישור. טאליב היא ביתם של זוג מהגרים פלסטינים. אמה נולדה בבית עור אל-פוקא, ליד רמאללה. ואביה נולד בבית חנינא במזרח ירושלים.

ג'ו ביידן אנטישמיות קונגרס מזכיר המדינה ארה''ב ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד