הסוהרת שנמצאה נעולה בתא עם שני אסירים ונחשדת כי קיימה עמם יחסים אינטימיים - פוטרה מעבודתה בשירות בתי הסוהר, כך נחשף אמש (ראשון) ב"מהדורה המרכזית". פרקליטה של הסוהרת, שטוענת לחפותה, מסר כי "חרף מצבה הנפשי הקשה הוחלט לפטרה ולשלול ממנה קבלת טיפול פסיכולוגי".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

כנגד הסוהרת נפתחה חקירה שהתרחבה בהמשך וממנה עלו חשדות נוספים כי היא הייתה בקשרים עם אסירים אחרים, ובהם גם אסירים שכבר השתחררו משירות בתי הסוהר. היא עצמה הכחישה את הטענות וגרסה כי נעילתה עם האסירים הייתה תקלה מבצעית שהתרחשה לאחר שחשה להעניק להם עזרה בעקבות מצוקה נשימתית של אחד האחים.

עם זאת, בשירות בתי הסוהר לא המתינו לתוצאות החקירה ולא קיבלו את גרסתה. הפרקליטות אמנם צריכה עוד להחליט אם להגיש כתב אישום אך היא בינתיים כבר פוטרה. לטענתה נעשה לה עוול נוראי, והיא בפוסט טראומה כתוצאה מהנעילה באותו תא.

עורך הדין בן מעוז (צילום: משה בנסון)
עו"ד בן מעוז | צילום: משה בנסון

"בעקבות האירוע שבמהלכו ננעלה מרשתי בתא עם אסירים, היא אובחנה על ידי פסיכולוגית שב"ס כמי שסובלת מפוסט טראומה", מסר עורך דינה, עו"ד בן מעוז. "חרף מצבה הנפשי הקשה, ועוד בטרם הושלמו הליכי החקירה, החליטו בשב"ס לפטרה ולשלול ממנה קבלת טיפול פסיכולוגי. אנחנו נמשיך להילחם על חפותה ושמה הטוב של מרשתי, ואין לי ספק שבסופו של יום יתברר שלא בוצעה כל עבירה פלילית".