בתגובה לבדיקת 'הצוללות'

הליכוד ינקום? נשקלת הקמת ועדת בדיקה ל'מימד החמישי'

בתגובה להקמת ועדת בדיקה ל'פרשת הצוללות' על ידי יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, ציי. השר לבט"פ אוחנה כי הוא דווקא בעד בדיקה של פרשת המימד החמישי בה נכרך שמו של גנץ (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גנץ ואוחנה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

בליכוד יוצאים למתקפה נגד מפלגת כחול לבן, בעקבות הודעתו של היו"ר השר בני גנץ על הקמת ועדת בדיקה ל'פרשת הצוללות', בה נכרך שמו של ראש הממשלה נתניהו.

"רק לפני ארבעה חודשים גנץ אמר שאין סיבה לחקור את הנושא", הזכירו במפלגתו של נתניהו, "מכיוון שאפילו היועץ המשפטי לממשלה 'לא מצא לנכון לפתוח בחקירה ואני מסתפק בזה'".

אנשי הליכוד תוהים "מה נשתנה בארבעה חודשים?", ומשיבים: "גנץ לא מצליח להתרומם מהמצולות בסקרים, אז הוא ממחזר צוללות כדי לקושש קולות בזמן שהמפלגה שלו עסוקה במריבות פנימיות".

"הציבור הישראלי חכם ורואה את התרגילים שלהם. מוטב שכחול לבן תצטרף לראש הממשלה במאמצים למען הצלת חייהם של אזרחי ישראל והבאת חיסונים למדינה, במקום להתעסק בתרגילי סרק פוליטיים", הוסיפו בליכוד.

ונאמנו של נתניהו, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, רמז לנקמה על הצעד הדרמטי של גנץ: "אני דווקא בעד בדיקה", הוא כתב, כשהוא מתייחס ל...פרשת 'המימד החמישי' בה נכרך שמו של יו"ר כחול לבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר