המגיד שיעור מי-ם

נפטר מנגיף הקורונה: הרב יואל חכימה זצ"ל

בירושלים הלך לעולמו הגאון רבי יואל חכימה זצ"ל, מחשובי בני התורה ונקיי הדעת בשכונת שמואל הנביא, ומגיד שיעור חשוב, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו הלך והידרדר (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
הלוויית חולה קורונה, ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בירושלים נערכת בשעה זו (ראשון) הלווייתו של הגאון רבי יואל חכימה זצ"ל, מחשובי בני התורה ומנקיי הדעת בשכונת שמואל הנביא, מגיד שיעור חשוב בבית השל הרה"צ רבי משה בן טוב זצ"ל, בן 59 בלבד בפטירתו.

המנוח נולד לאביו רבי משה זצ"ל, ובצעירותו למד בישיבת פורת יוסף המעטירה, ולאחר נישואיו הוא התגורר ברחוב פולנסקי בעיר שם היה נוהג במשך שנים רבות להשכים קום ולמסור שיעורי תורה בבתי מדרש באזור.

רבי יואל זצ"ל אף היה נוהג לטבול במקווה מידי יום לאחר מסירת השיעורים, ולאחר מכן היה לומד במשך רוב שעות היום בכמה כוללים, שם היה לומד בהתמדה ובשקדנות רבה.

מנהג מיוחד היה לו לרבי יואל זצ"ל במסגרתו היה שולח את ילדיו ואת בני משפחתו כדי שישלימו מניין במקומות שונים באזור רחוב שמואל הנביא בהם היו זקוקים לעשרה אנשים כדי להתפלל בצוותא.

אחד מבני המשפחה מספר ל'כיכר השבת' כי בערב יום כיפור האחרון חש המנוח ברע, ובבדיקה שערך הוא התגלה כחיובי לנגיף הקורונה, ובחג הסוכות בזמן ששהה במלונית, מצבו הבריאותי הידרדר מאד, ומאז הוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם, עד אשר השיב הבוקר את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו את רעייתו תבלחט"א ואת תשעת ילדיו, אשר שמונה מתוכם נישאו והקימו בתים בישראל.

הלווייתו נערכת כאמור בשעה זו ברחבת בית המדרש 'שבת אחים גם יחד' ברחוב שמואל הנביא בירושלים, להר הזיתים שם יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר