סערת ההתבטאות

ההורים נגד שר הבריאות: הוא מנותק ומביש

יולי אדלשטיין מצא את האשמים בסגירת מערכת החינוך והתבטא הבוקר: "ההורים היו צריכים להגיד קודם כל תחזירו את הילדים לבית הספר", מה שהעלה את זעם ההורים (חינוך)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שר הבריאות אדלשטיין (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, מצא הבוקר (ראשון) את האשמים בסגירת מערכת החינוך והתבטא הבוקר: "ההורים היו צריכים להגיד קודם כל תחזירו את הילדים לבית הספר", מה שהעלה את זעם ההורים.

במהלך ראיון לעיתונאי גולן יוכפז ברדיו 103FM התבטא אדלשטיין: "זה הרבה יותר רחב מזה, אני במצב רוב לוחמני, כנראה ההורים היו צריכים לומר 'קודם כל הילדים חוזרים לבתי הספר', אבל לצערי הרב ההורים רוצים להחזיר את הילדים ורוצים עוד אלף ואחד דברים".

בתגובה, תקפו בהנהגת ההורים הארצית ואמרו: "שר הבריאות יולי אדלשטיין הוכיח בראיון הבוקר שהוא מנותק מהמציאות ומהשטח. על טענתו, לפיה ההורים היו צריכים לדרוש שיחזירו את הילדים לבתי הספר קודם, אפילו לא ניתן לומר בדיעבד שדבריו הוצאו מהקשרם, משום שכל קשר שהוא בינם לבין המציאות והחיים עצמם - מקרי לחלוטין ומשקף את אוזלת היד המתמשכת של משרד הבריאות ושל השר הממונה בהבנת חשיבות החזרת הילדים לבתי הספר - לפני פתיחת קניונים, מכוני כושר ודוכני רחוב".

פרופ' יהודה אדלר נגד אדלשטיין

בהמשך הודעתם כתבו: "שיא השיאים של האטימות הגיע הבוקר בראיון של השר אדלשטיין, שבו האשים את ההורים בכך שלא לחצו. הזוי, מביש, מביך? הכל נכון. טוב יעשה כבוד השר אם יחזור בו לאלתר מדבריו הנלוזים ובמקום לחפש אשמים במצב, שידליק את האורות במשרדו. התשובה, קרוב לוודאי, תימצא שם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר