נערה בת 12 נעצרה לאחרונה בדרום ארה"ב בעוון הרצח של אחיה הקטן. הילדה, שזהותה לא הותרה לפרסום בגלל גילה הצעיר, חשודה כי הכתה למותת את אחיה בן החצי שנה עם עצם קהה, בזמן שזה שהה איתה בביתם בעיר לולינג, לואיזיאנה.

האירוע הבלתי נתפס התחולל בשבוע שעבר. כוחות רפואה הוזעקו למקום בעקבות דיווחים כי התינוק איבד את הכרתו. צוות אמבולנס שהגיע לבית מצא את התינוק מחוסר הכרה ולא נושם. הוא הובהל לבי"ח באזור, שם לא נותר לרופאים ברירה אלא לקבוע את מותו.

ממשרד השריף של מחוז סיינט צ'ארלס סרבו לחשוף את הפרטים המצמררים מחקירת הרצח, אך אישרו כי כלי הרצח לא היה "כלי נשק קטלני". ממצאי הנתיחה לאחר המוות קבעו כי התינוק מת כתוצאה מהריגה. כעת, אחותו הגדולה מואשמת ברצח מדרגה ראשונה.

גרגורי קרטר, סנגורה של החשודה, התייחס לכתב האישום וטען כי הוא חמור מדי בעבור ילדה בת 12. קרטר הוסיף: "התפיסה לפיה ילדים בגילה מסוגלים לתכנן ולבצע מעשה שיצדיק סעיף אישום של רצח מדרגה ראשונה מופרכת לחלוטין לטעמי".

החשודה עצורה כרגע במוסד לעבריינים צעירים עד תום ההליכים. במידה ותורשע במעשיה, צפוי להיגזר עליה עונש מאסר עד גיל 21. ניקול בראון, דודתה של החשודה, התייחסה לטרגדיה וביקשה מתושבי האזור להפגין אמפתיה כלפי בני המשפחה. "האמא שלהם איבדה שני ילדים, לא אחד", סיפרה בראון. "אנשים יכולים להיות מאוד שיפוטיים, אבל זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו".