"תקופת עלייה"

פרויקטור הקורונה: יהיה אתגר לשכנע להתחסן

פרופסור נחמן אש ביקר בעיריית ירושלים והתבטא: "אנחנו בתקופה עם עליה בתחלואה. האופק שלנו זה החיסונים, כאשר הם יגיעו יהיה לנו אתגר גדול מאוד בעידוד להתחסן" (בריאות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרופסור נחמן אש ביקר בעיריית ירושלים והתבטא: "אנחנו בתקופה עם עליה בתחלואה. האופק שלנו זה החיסונים, כאשר החיסונים יגיעו יהיה לנו אתגר גדול מאוד בעידוד האוכלוסייה ללכת להתחסן".

במהלך הביקור הוצגו נתוני התחלואה בירושלים: נכון לאמש, מוצ"ש, ישנם בירושלים 1134 חולים, נוספו 54 והחלימו 84. חלוקת החולים לפי שכונות: מזרח ירושלים - 36. כללי – 11. שכונות חרדיות - 5 לא משויך - 2.

לדברי פרופסור אש: "אנחנו בתקופה עם עליה בתחלואה, גם אם איטית, בשבוע האחרון. מקדם ההדבקה סביב אחד. זו נקודת אי יציבות. אנחנו רוצים להרחיב את פתיחת המשק, אבל מצד שני לא לאבד שליטה".

"האופק שלנו זה החיסונים", התבטא הפרויקטור: "בשבועות האחרונים היו התפתחויות טובות בנושא וזה מעודד. אבל צריך אורך רוח. זה לא יקרה מחר בבוקר. יש כמה חודשים שצריך להתמודד.

"כאשר החיסונים יגיעו יהיה לנו אתגר גדול מאוד בעידוד האוכלוסייה ללכת להתחסן. נצטרך להגיע לכך שמרבית האוכלוסיה מתחסנת בצורה המהירה ביותר כדי שנגמור עם הסיפור הזה כמה שיותר מהר".

לדבריו: "העם כולו עובר תקופה קשה וחלק מההתייחסות שלנו צריכה להיות איך לחזק את רוחו של העם. רואים את האור בקצה המנהרה וצריך לעבור את החודשים הקרובים".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר: "ירושלים היא מיקרוקוסמוס של מדינת ישראל ואני מקווה שיחד אתכם נגיע לסוף תקופת הקורונה. פרסנו לפניכם את האתגרים הרבים שאיתם אנחנו מתמודדים בעיר הגדולה והמייצגת בישראל ואני סבור שבעזרת עבודה משותפת שלנו שלכם ושל הממשלה נצליח למגר את הנגיף לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר