נתניהו: "כיתות ה'-ו' וי"א-י"ב ייפתחו כמתוכנן - זה לא ישתנה"

רה"מ התייחס בישיבת הממשלה לחידוש הלימודים במערכת החינוך, והצהיר כי ההחלטות שהתקבלו ייכנסו לתוקף כפי שנקבע: ה'-ו' ישובו ללמוד מחרתיים, י"א-י"ב - בשבוע הבא

זמן צפייה: 07:22

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר היום (ראשון) בישיבת הממשלה כי "כיתות ה'-ו' וכיתות י"א-י"ב יפתחו כמתוכנן - זה לא עומד להשתנות". זאת, לקראת ישיבת קבינט הקורונה מחר - שבה צפויות להתקבל החלטות אודות הצעדים הבאים לבלימת התחלואה.

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ התייחס לדחיית מועד ישיבת הקבינט, שאמור היה להתכנס כבר היום. "צר לי ששמעתי מהתקשורת, שישיבת הקבינט נדחית ליום שני, כי אני חושב שביום שלישי כבר מחכים להחלטות וטוב היה אם היינו מקדימים את העניין. יש הרבה גופים ואנשים במשק שמחכים להחלטות ממשלת ישראל ואנחנו חייבם להתקדם בנושא".

עוד בחדשות 13:

לראשונה זה חודש וחצי: עלייה במספר חולי הקורונה שבמצב קשה

אחרי הביקורת של מנדלבליט: אושר מינוי החשב הכללי באוצר

שיפור במצב הילד שננשך ע"י תנין – מצבו מוגדר בינוני ויציב

חזרה ללימודים
חזרה ללימודים | צילום: רויטרס

הבוקר עדכן משרד הבריאות כי 415 ישראלים אובחנו אתמול חיוביים לקורונה, כאשר 2.8% מהבדיקות היו חיוביות. 318 חולים במצב קשה, מהם 139 במצב קריטי. מניין המתים עלה ל-2,757.

אתמול הודיעה הנהלת קניוני עזריאלי כי מרכזי הקניות לא ייפתחו עד שקבינט הקורונה יכריע בנושא. זאת, בניגוד להצהרות הקודמות של קבוצת עזריאלי, שהודיעה כי קניוניה ייפתחו החל מהיום. בניגוד לקבוצת עזריאלי, רשת קניוני עופר הודיעה כי מרכזי הקניות שלה כן צפויוים להיפתח.

קניון עזריאלי תל אביב
קניון עזריאלי תל אביב | צילום: Shutterstock

הודיעה הנהלת קניוני עזריאלי כי מרכז הקניות לא ייפתחו הערב ומחר עד שקבינט הקורונה יכריע בנושא. זאת, בניגוד להצהרות הקודמות של קבוצת עזריאלי, שהודיעה כי קניוניה ייפתחו החל מיום ראשון. בניגוד לקבוצת עזריאלי, רשת קניוני עופר הודיעה כי מרכזי הקניות שלה כן צפויה להיפתח מחר.