4 דרכים מגניבות לעדכן את חדר (או מרפסת) הכביסה

אנו נוטים למקם את מכונת הכביסה והמייבש בפינות הכי פחות מסבירות פנים. אנחנו פשוט מרוכזים בתועלת של החלל ותו לא. כך תיצרו חדר שיגרום לטיפול בכביסה להפוך למהנה (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

אם אתם נרתעים מטיפול בכביסות, יתכן שהמשימות עצמן הכרוכות בכך הן לא אלו שמפחידות אתכם, אלא המקום שבו אתם מבצעים אותן. על פי סקר של מכון הניקיון האמריקני משנת 2019, מתברר כי מדובר בעבודות הבית שאנשים נוטים הכי ליהנות מהן הכי הרבה (מדורגות לפני הדחת כלים ושאיבת אבק). אבל רובנו נוטים למקם את מכונת הכביסה והמייבש שלנו בפינות הכי פחות מסבירות פנים. אנחנו כל כך מרוכזים בתועלת של החלל - זהו חדר שבו אתם עושים דברים - עד שאנחנו לא משקיעים מחשבה רבה בהפיכתו לאזור בו אנו רוצים להיות.

אז קדימה, הגיע הזמן ליצור חדר כביסה שגורם למיון, לניקוי ולקיפול להפוך למהנים. כן כן, זה יכול לקרות.

1. שימו דגש על אור

אחד הדברים הראשונים שאנשים הרוצים למכור את ביתם עושים, לפני שהם מוציאים אותו לשוק, הוא לוודא שכל חדר וחדר בו מואר ואוורירי ככל האפשר, כך שהוא נראה גדול ואטרקטיבי יותר. ניתן ליישם זאת גם בחדר הכביסה שלכם ואין צורך בחשמלאי. הדביקו שרשרת נורות המופעלת באמצעות סוללות מתחת לארונות העליונים או למדפים הפתוחים, הסירו את כל הווילונות הכבדים ושקלו להוסיף מנורת רצפה לקבלת אור מקיף יותר.

2. צרו תחנת קיפול שחוסכת מקום

אם חסר לכם שטח, שקלו להתקין דלפק נפתח או שולחן מתקפל על הקיר. בדרך זו, לא תנסו לקפל הכל על גבי מכונת הכביסה והמייבש שלכם - או להעביר לשולחן הסלון המסורתי / מיטת חדר השינה שלכם. ואם אתם מרגישים ממש יצירתיים, אתם תמיד יכולים לצבוע או לצפות בטפט את החלק התחתון של השולחן, כך שכאשר הוא יהיה מקופל, הוא יעניק חיות לקירות שלכם.

3. הוסיפו ירוק

התחושה בחדרי כביסה יכולה להיות סטרילית מדי ומנוכרת, כך שמעט ירק יכול לגרום להם להרגיש יותר ביתיים. בחרו בפוטוס, פיקוס (בונוס: אלו צמחים שדורשים תחזוקה נמוכה ולא צריך להשקותם לעתים קרובות) או כל צמח אחר לטעמכם וגם אם תבחרו באופציה המלאכותית, לא נשפוט אתכם.

4. עדכנו את מקום אחסון הכביסה שלכם

אותו סל פלסטיק מחורר שרכשתם ב-19.90 ש"ח לפני כעשור? הגיע הזמן להיפטר ממנו. סלים ארוגים מוסיפים צבע ניטרלי ומעט מרקם, מה שהופך את החדר לנעים ומזמין יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר