שיפור במצב הילד שננשך ע"י תנין - מצבו מוגדר בינוני ויציב

מבית החולים סורוקה, שבו אושפז אתמול ראם בן ה-4 במצב קשה, נמסר כי הוא מורדם ומונשם, וסובל מפגיעה קשה ברקמות. בעל חוות התנינים לחדשות 13: "אגביל כניסה של גילאים מסוימים"

זמן צפייה: 02:35

חל שיפור במצבו של רם בן הארבע, שנפצע קשה אתמול (שבת) מנשיכת תנין בערבה. כך נמסר הבוקר מבית החולים סורוקה, שבו הוא מאושפז. מבית החולים נמסר כי הילד מורדם ומונשם, ומצבו מוגדר בינוני ויציב. הוא סובל משברים בידו ומפגיעה קשה ברקמות, וצפוי לעבור היום ניתוח אורתופדי נוסף.

עוד בחדשות 13:

ילד ננשך ע"י תנין בערבה – מצבו קשה: "איבד הרבה דם"

הנציב בביקורת חריפה על הטיפול בפרשת השכנה שהעירה ליועמ"ש

בתגובה לירי לעבר אשקלון: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועת עזה

רם, בן הארבע שננשך על ידי תנין
רם, בן הארבע שננשך על ידי תנין

בתוך כך, בעל החווה אמר לחדשות 13 כי סגר ביוזמתו את המקום, כדי להפיק לקחים. לדבריו, "בגלל הסיפור יכול להיות גם שאני אגביל כניסה של גילאים מסוימים. עוד אמר כי הוא היה זה סייע להציל את חיי הילד, כשעשה לו חסימת עורקים. "לקחים צריכים להגיע גם ממערכת החינוך - לתת קצת דרך ארץ לילדים ולהורים, לא הכול מותר", אמר.

הילד נפצע אתמול בחוות התנינים "קרוקולוקו" בעיר אובות שבערבה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי, ופינה אותו על ידי מסוק לבית החולים סורוקה. המשטרה פתחה בחקירה, ובעל החווה זומן לחקירה באזהרה.

אימו של הילד, חנאן ג'פערי, סיפרה בבית החולים כי "הוא הכניס את היד מעבר לגדר, והתנין היה קרוב מאוד לגדר. הוא רצה ללטף - לא חשבנו שזה יקרה. משכו את הילד מהפה של התנין. הוא איבד הרבה דם".

רם, בן הארבע שננשך על ידי תנין
רם, בן הארבע שננשך על ידי תנין

חובש רפואת חרום במד"א גדי גוהר ופרמדיק מד"א דני אביב, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 4 בזרועות אמו, הוא סבל מפציעה בידו והיה כאוב, ראינו סימני נשיכה, אנשים במקום העניקו לו עזרה ראשונה בתידרוך פאראמדיק ממוקד מד"א ועצרו לו את הדימום. בסיוע כוח רפואי של צה"ל, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי לכאב והעברנו אותו למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותו לבית חולים סורוקה כשמצבו בינוני עד קשה".