לפי דיווחים של תושבי השכונה, בימים האחרונים חזר "התוקף עם הקפוצ'ון" מבוגרשוב בתל אביב להטיל את אימתו על נשים העוברות ברחוב.

תושבת השכונה סיפרה ל-mako כי ביום רביעי צעדה ברחוב עם בנה בן השלוש כאשר גבר זר, חבוש קפוצ'ון לראשו, הגיח והחל לרדוף אחריה. "זה היה מפחיד מאוד. הוא קילל וניסה לתקוף אותי. ברחתי עם הילד לתוך אחת החנויות ברחוב וביקשתי מהמוכרת שתתקשר למוקד 100, והיא ביקשה שיזעיקו ניידת למקום", שחזרה, "המוקדנית אמרה שאין מה לדאוג ושהכול בסדר. הבן אדם רודף אחריי ואומרים שהכול בסדר? הוא דומה מאוד לאותו בחור עם קפוצ'ון שחור שלפני יותר משנה תקף פה נשים ואיים על חייהן".

לדבריה, גם למחרת נתקלה באותו גבר בקפוצ'ון שעקב אחריה וקילל אותה - והיא ברחה ממנו. "יש לו זקן שחור, לא ארוך. שיער קצר קצת מוזנח. הוא בערך בגובה 1.70 מטר. אני יודעת שבשבוע האחרון הוא תקף ואיים על עוד נשים ברחובות הסמוכים", הוסיפה.

לפני כשנה וחצי, כזכור, פעל בתל אביב גבר חבוש בקפוצ'ון לראשו שתקף עשרות נשים שצעדו ברחובות מרכז העיר, ובהמשך הצטרפו אליו עוד שני גברים. תושבי השכונה הקימו סיירת מיוחדת שזכתה לשם "קומנדו בוגרשוב'", שסייעה לאתר את התוקפים, לתעד אותם ברשתות  החברתיות, להגן על הנשים המותקפות ולסייע למשטרה במעצרים. השלושה אכן נעצרו לבסוף, הוגשו נגדם כתבי אישום בגין תקיפה והם שוחררו בערבות. בית המשפט טרם גזר את דינם, וכעת נראה שאחד מהם שב לפעול.

"הלכתי ברחוב פרישמן לכיוון הבית, פתאם הבחנתי שמישהו עוקב אחריי, הולך במהירות. הוא התחיל לקלל ולאיים, זרק עליי חפצים. רצתי במהירות, מהפחד חציתי כביש באדום וכמעט התנגשה בי מכונית", סיפרה אישה נוספת, "למה מחכים, שהוא ירצח מישהי? השוטרים אוכפים אי חבישת מסיכה על הפנים, אבל מה עם השמירה על ביטחון האזרחים? לדעתי זה לא פחות חשוב".

עדה שלישית סיפרה: "הוא רץ אליי מאחור, ניסה לתפוס אותי ביד, למזלי דחפתי אותו וברחתי. זה מפחיד. יש פה כמה נשים שפוחדות לצאת מהבית בשעות הערב מחשש שהוא יתקוף אותן. הייתי מצפה מהמשטרה לתגבר את הנוכחות שלה ברחובות בהם הוא פועל ולעצור אותו".

תושבי הרחובות בוחנים את האפשרות להפעיל את קומנדו בוגרשוב מחדש כדי להרתיע את התוקף ולהביא למעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "ככול שתתקבל במשטרה תלונה בנושא, הרי שהיא תיבדק ותטופל במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם מבצע העבירה".