זעם על גנץ

השרים יועז הנדל ואבי ניסנקורן יחרימו את ישיבת הממשלה

מינוי החשב הכללי באוצר תמורת מנכ"ל משרד ראש החליפי יהיה הקש שישבור את 'כחול לבן'? אבי ניסנקורן ויועז הנדל הודיעו כי יחרימו את ישיבת הממשלה - בגלל המינויים (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: David Cohen/Flash90)

מינוי החשב הכללי באוצר תמורת מנכ"ל משרד ראש החליפי יהיה הקש שישבור את הגב של 'כחול לבן'? המפלגה בראשות בני גנץ, צועדת בזהירות וברגישות מאז שהחליטה להיכנס לממשלת האחדות עם נתניהו, והתקשתה להתנהל מול הלחץ הציבורי.

כעת, כשמשבר התקציב מתקרב לימים המכריעים, נראה שגנץ מתחיל לאבד גם את צמרת המפלגה שעוד נותרה איתו, למרות האיחוד עם ראש הממשלה הנאשם בפלילים, אותו התחייבו שלא לעשות.

ביום חמישי בלילה פורסם סדר יומה של הממשלה, שם הופיע הסכם נתניהו-גנץ, לפיו, שר האוצר ישראל כץ ימנה חשב כללי לאוצר, בתקופה מאתגרת כלכלית ותקציבית זו, ואילו גנץ ימנה את הוד בצר לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי. תפקידים קודמים שהיו ברשימה ולא זכו לאיוש: מפכ"ל, מנכ"ל משרד המשפטים ועוד.

כל השיח בימים האחרונים הראה כי גנץ הולך עם שר המשפטים אבי ניסנקורן וייאבק על מינוי מנכ"ל למשרד כה חשוב, כמשרד המשפטים, אלא שבסוף יושב ראש 'כחול לבן' החליט אחרת - ואפילו לא טרח להודיע על כך לבכירי מפלגתו, השרים אשכנזי וניסנקורן. בתקשורת נשמעו ציטוטים מפי בכירים במפלגה המגדירים את המהלך כ"התקפלות מפוארת".

הצעד המשמעותי יותר הוא הודעת השרים יועז הנדל (לשעבר "כחול לבן", כיום "דרך ארץ") והשר אבי ניסנקורן בעצמו, כי יחרימו את ישיבת הממשלה, מה שנראה כהוצאת הכביסה המלוכלכת החוצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר