צפו בתיעוד

הניחו מטענים ונעצרו על ידי לוחמי מג"ב

ביום שישי, ערב שבת קודש, התרחשו בגזרת עוטף ירושלים שני אירועים של הנחת מטעני חבלה, באזור קבר רחל ובמעבר קלנדיה. בשני המקרים, החשודים נעצרו; צפו בתיעוד (חדשות)

מעצר החשודים בחנות בקלנדיה (צילום: מצלמות אבטחה ודוברות המשטרה)

ביום שישי, ערב שבת קודש, התרחשו בגזרת עוטף ירושלים שני אירועים של הנחת מטעני חבלה, באזור קבר רחל ובמעבר קלנדיה.

במעבר קלנדיה הגיעו 2 חשודים אל עבר המעבר, הניחו 2 מטענים בסמוך אליו ונמלטו. אחד המטענים התפוצץ בסמוך לכלי רכב שעשו דרכם למעבר, מקלנדיה לירושלים, מבלי לגרום לנזק או לנפגעים.

צוות של לוחמי מג"ב שפעל באזור החל בסריקות בסמוך לכיכר שבצידו הפלסטיני של המעבר ובאחת החנויות הצליחו הלוחמים לאתר את החשודים, קטינים תושבי קלנדיה, שנעצרו להמשך חקירה במג"ב.

בחזרה מהאזור נתקלו הלוחמים בהפרת סדר של עשרות חשודים שיידו לעברם אבנים. הכוחות השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

באירוע נוסף בגזרת קבר רחל זיהתה תצפית חשוד שהניח מטען ונמלט. כוח מג"ב שחצה את גדר הביטחון החל בסריקות ועל פי תיאור הלבוש הצליח לאתר את החשוד בהנחת המטען שלא התפוצץ. החשוד, בן 18 תושב מחנה הפליטים אל-עזה שבבית לחם, נעצר להמשך חקירה במג"ב.

במשטרה מציינים כי "במשמר הגבול פועלים בגזרת עוטף ירושלים לחיזוק ההרתעה ולסיכול טרור תוך היערכות מתוגברת של כוחות במקומות הרגישים בהם ישנם בתקופה האחרונה ניסיונות לפגוע באזרחים ובכוחות הביטחון. שתי הפעילויות המוצלחות בסוף השבוע מעידות על נחישות הלוחמים שימשיכו לעשות הכל בכדי לעצור את המחבלים ולהביאם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר