לא חתוך, לא מצונזר: כך נראה ערוץ הטלוויזיה המופרע בישראל

כלי תקשורת חדש הוקם לא מזמן, והוא הולך וצובר תאוצה וקהל ברשתות החברתיות. למה? כנראה בעיקר כי הוא שובר את הכללים שהתקשורת משתדלת לשמור. "אני מביא עמך אבל ברמה יותר גבוהה"

זמן צפייה: 12:44

זה לא פשוט בשביל רונן פייגנבוים לסמוך על התקשורת, לכן אולי הוא מנסה לעקוף אותה בסיבוב. שחקן ליגת העל בכדורגל לשעבר ופליט "האח הגדול" הוא עכשיו מנכ"ל בקבוצת תקשורת מקומית, שאחראית על ערוץ הפייסבוק "אונליין טי-וי", ערוץ טלוויזיה אינטרנטי שמשודר ברשת החברתית ומאיים בטווח הרחוק להשאיר אבק לערוצים המסחריים הוותיקים.

"בחודש שעבר, היו לנו מיליון צפיות בחודש ולאן שאני הולך בארץ, אנשים מדברים איתי על התוכניות - זה אומר הכול", אמר פייגנבוים. "מה זה חדשות? יושבים כמה אנשים עם עניבות ומסודרים יפה ונותנים כותרות של כל מיני דברים. אותם אנשים שבאים לעשות את הכתבה על אותו בן אדם. אני שם את הבן אדם הזה באולפן במשך שעה - לא חותך, לא מצנזר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עשרות מחולצים, גשם, שלג – והצפות: סיכום היממה החורפית

בניגוד להצהרות על הפתיחה: קניוני עזריאלי לא ייפתחו מחר

לפיד על ההפגנה מול בית משפחת פרקש: "זה מגיע מלמעלה"

רונן פייגנבוים
רונן פייגנבוים | צילום: חדשות 13

"אונליין טי-וי" הוא פרויקט הדגל של חברת "ג. תקשורת", בבעלותו של איש העסקים, המיליונר וגם העבריין המורשע שישב בכלא על שמונה עבירות של השפעה בתרמית על ניירות ערך, ג'קי בן-זקן. תוך כמה חודשים לאחר הצטרפותו, בן-זקן מינה את פייגנבוים למנכ"ל, ואחד הדברים הראשונים שעשה בערוץ היה לגייס כוח אדם יעיל ומגוון. בין הטאלנטים ניתן למצוא כוכבי רשת מובילים שמביאים איתם את העוקבים "בילט אין" לצד עיתונאים ותיקים יותר כמו משה פרימו.

טאלנט נוסף הוא נהג המשאית שהפך לכוכב רשת, "הפה של המדינה", גילי כהן. עכשיו משאית התובלה הפכה לעבודה המשנית שלו ועם עליית התוכנית ב"אונליין טי-וי", היא אפילו נדחקה למקום השלישי. "אני מביא עמך אבל ברמה יותר גבוהה", הסביר. לדברי פייגנבוים, הצופים ינטשו את שידורי הטלוויזיה הרגילים: "אתה בכל מקום עם הפלאפון, וכשאתה נכנס אליו - אתה נכנס אליי".