לאחר 8 חודשים: תלמידי חטיבות הביניים עדיין תקועים מול המסכים

בעוד בתי הספר היסודיים והתיכונים צפויים לשוב לפעילות בשבועות הקרובים, ילדי כיתות ז'-ט' נותרו מאחור. בשיחה עם חדשות 13 הם סיפרו על איך נראה גיל ההתבגרות בצל משבר הקורונה

זמן צפייה: 10:56

השבוע צפויים לחזור תלמידי כיתות ה'-ו' לבית הספר, ובתחילת החודש הבא תלמידי כיתות יא'-יב', אבל נראה שמישהו שכח את מאות אלפי תלמידי חטיבות הביניים שתקועים בבית מול המסכים כבר כמעט שמונה חודשים.

התלמידים בעיקר הסבירו איך נראה גיל הההתבגרות בצל משבר הקורונה. "אני לא מכירה את הכיתה שלי, אני מכירה אולי עשרה ילדים. אני חושבת שהפנטזיה הייתה שאשכרה נלמד, אבל אני בקושי יודעת איפה השירותים בבית הספר", סיפרה נועה וין, תלמידת כיתה ז' מכפר סבא. "אחרי שהתחלנו את השנה, הבנו שלא באמת נחזור - שנלמד להכיר אנשים דרך ה'זומים' ודרך הפיג'מה שלהם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ילד ננשך ע"י תנין בערבה – מצבו קשה: "איבד הרבה דם"

גשם, ברקים ורעמים ברחבי הארץ; בתים הוצפו ונהגים חולצו מרכבים

נצרת נכנסה לסגר, ראש העיר מתנגד: "התושבים מקפידים, לא אשתוק"

ילדי חטיבות הביניים
ילדי חטיבות הביניים | צילום: חדשות 13

"למה לפחות לא להחזיר אותנו קצת, אפילו בקפסולות?", תהתה נועה. שירן דורון, תלמידת כיתה ח' מיהוד אף הוסיפה כי "מאיתנו פשוט שוכחים ונותנים לנו להמשיך להתמודד עם ה'זום' הזה  - שזה פשוט סיוט". וחייב כבר להיעשות עם זה משהו. אריאל בק, תלמיד כיתה ט' ממעלה אדומים ציין כי הוא לא חושב שחטיבות הביניים ישובו לפעילות השנה. "אם נחזור, זה אולי בחודשיים האחרונים", אמר.

לדברי הילדים, השיעורים דרך המחשב אפילו השפיעו על המעמדות החברתיים. "הבנאדם שהיה יכול להיות הכי מקובל שיש - הפך להיות הכי למטה", סיפר אריאל. "הכול השתנה - זה לא על האופי כבר, זה איך אתה נראה ב'זום'".