י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"חשף את רה"מ לאיום ביטחוני"

המפה ששלחה מפגינים למשפחת פרקש יצאה מהמעון בבלפור?

מצילומים שנחשפו בטוויטר עולה החשד כי המפה שנשלחה בווטסאפ למפגינים שידעו היכן מתגוררת משפחת פרקש, הגיעה ישר מהמעון בבלפור • יאיר נתניהו: "חשף את ראש הממשלה לאיום ביטחוני מצד ארגוני הטרור"

המפה ששלחה מפגינים למשפחת פרקש יצאה מהמעון בבלפור?
מפגינים בצפיפות בבלפור צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבוע באו מספר אנשים וצעקו קריאות מבישות לעבר בית משפחת פרקש בקיסריה. משפחת פרקש הינה משפחה שכולה המארחת את פעילי מחאת הדגלים השחורים. מספר ימים לאחר מכן טענו מטעם פעילי הימין כי מי שצעק את הקריאות המבישות לעבר משפחת פרקש אינו קשור אליהם.

כעת, בציוץ שהעלה גונן בן יצחק לטוויטר הוא טוען כי מי שהפיץ את המפה השולחת אנשים לבית משפחת פרקש עשה זאת מבית ראש הממשלה. "כאשר פעילת הימין אורלי לב מזמינה את פעילי הימין להפגנה מול בית משפחת פרקש, מי למעשה עומד מאחורי היוזמה הזו?", כתב בן יצחק. "האם זו יוזמה שלה? האם מישהו מפעיל אותה?

אז זה הולך ככה: אורלי לב שולחת הודעה לפעילים והפעילות שאמורים להשתתף בהפגנה. במקרה של המפה שאורלי לב שולחת לפעילים, הנקודה הכחולה נמצאת בבית משפחת נתניהו בקיסריה. עכשיו עולה השאלה איך אורלי לב שולחת מפת מיקום שבה הנקודה הכחולה נמצאת בבית משפחת נתניהו? האם מישהו מיושבי הבית בקיסריה העביר לה את המפה? מפעיל אותה? שלח אותה למשימה?".

המפה שנשלחה למפגינים // מתוך הטוויטר של בן יצחק

בן יצחק הוסיף כי "התהיות מתגברות לאור הציוץ של יאיר נתניהו, שטען שהוא עבר ליד בית משפחת פרקש ולטענתו הם אמרו עליו דברים קשים. מדובר פה באירוע של ביזוי קשה של משפחה שכולה. נדמה לי שהציבור הישראלי זכאי לתשובות ברורות". 

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר לחדשות 12 כי "גונן בן יצחק עשה דבר חמור ביותר כשפרסם בטוויטר את מפת גוגל שמראה את מיקומו המדויק של בית ראש הממשלה בקיסריה, ובכך חשף את ראש הממשלה לאיום ביטחוני מצד ארגוני הטרור. הטענה שיאיר נתניהו או מישהו ממשפחת נתניהו הם היוזמים או המארגנים של הפגנות התמיכה בהם - היא שקרית".

עוד נמסר, כי "כמו כל משפחת נתניהו, יאיר נתניהו מגנה בתוקף פגיעה בזיכרם של חללי צה"ל, בין אם מדובר בסרן תם פרקש ז"ל או דודו סא"ל יוני נתניהו ז"ל שגונן בן יצחק וחבריו מבזים את זיכרו בהפגנות. קריאה הושמעה במרחק 30 מטרים מבית ראש הממשלה בקיסריה, תוך הפרה גסה של פסיקת בג״צ שקובעת שאין להפגין במרחק של פחות מ-300 מטר מבית נבחר ציבור, וזאת בשעה שצירי הגישה למפגיני הימין- נחסמו. יאיר נתניהו חושב שיש לאכוף את החוק באופן שוויוני ושגונן בן יצחק חייב להסיר את הציוץ שמהווה איום ביטחוני".

יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד