מתקפה על אדלשטיין

פרופסור יהודה אדלר: החרדים הכי ממושמעים בעולם

החיסון שבדרך; ההיערכות לקראת החורף; מערכת החינוך במגזר החרדי; איבוד האמון בממשלה והמתקפה החריפה נגד שר הבריאות • פרופסור יהודה אדלר בראיון ליש כהן• צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

פרופסור יהודה אדלר, פרויקטור הקורונה בערים ראשון לציון והרצליה ודיקן הפקולטה לבריאות במרכז האקדמי למשפט ועסקים רמת גן, בראיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' על חיסון הקורונה שהוכח כמוצלח, המתקפות על הציבור החרדי, חיסון ההעדר והאיומים של שר הבריאות. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התבטא פרופסור אדלר: "כאשר שר הבריאות, שאין לו מושג לבריאות, וגם הוא שם על ידו אנשים שלא הכי חזקים בעולם הבריאות, כשהוא אומר ב-10 לאוקטובר 'בעוד שבעה עד עשרה ימים כל הערים החרדיות יהפכו לאדומות', והיום הם לא ירוקות אלא הכי ירוקות, ירוק זוהר יותר מהדשא".

פרופסור אדלר הוסיף: "כשהוא מאיים לשלול תקציבים ממוסדות חרדים שלא יפתחו תלמודי תורה כמו שאמר מרן הרב קנייבסקי, מה זה האיומים האלה? הם עוד לא הבינו שאיומים לא עובדים? רק דיבור ישיר עובד".

"בלי איומים", פנה הפרופסור הבכיר: "כולנו ביחד, ערבות הדדית. ולכן כל האיומים האלה של שר הבריאות, וכל ההפחדות ונבואות זעם, שבינם לבין המציאות יש אולי קשר שהוא לא קשר, בשביל מה?".

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר