צילום: מתוך הסדרה // זקוקה לחותמת סלב מהצופים. ג'קי אזולאי

"אחותי ג'קי": ג'קי אזולאי לא מרפה מהאגו

העונה השלישית של הסדרה מבהירה מי מנהל את העניינים, וגם שכדאי שג'קי תעבור טיפול • חוסר הנוחות מתגבר כשהיא ובעלה מנהלים דיאלוגים מול המצלמה

ריאליטי המשפחות לא עוצר, וגם לא העונה החדשה של "אחותי ג'קי" שעלתה אמש (רביעי) ב-HOT. מאז "משפחת קרדשיאן", שקבעה סטנדרט מאוד גבוה, צצו תוכניות ריאליטי שבהן מככבות משפחות עם כמה מפורסמים או מפורסם אחד, וכל השאר מתפרסמים תוך כדי הסדרה. במקרה של "אחותי ג'קי", ג'קי אזולאי היתה זאת שהתפרסמה ב"מאסטר שף" (סיימה במקום השלישי), והמשיכה את 15 דקות התהילה שלה הלאה. משם עשתה עוד ריאליטי עם בעלה ("זוג מנצח"), פתחה וסגרה מסעדה, ומדי פעם כיכבה במדורי הרכילות.

את המשפחה שלה הכרנו בעונות הראשונות, וכעת, כשאחיותיה מספיק מפורסמות בעצמן (בעיני עצמן), יש להן דרישות כדי שיופיעו בעונה השלישית: אחת רוצה ניתוח אף, אחת רוצה כסף ולאחרת כבר אין מה לבקש, לאחר שבעונה הקודמת קיבלה חזה חדש. ג'קי מבינה שבלי אחיותיה אין סדרה, והיא מפעילה עליהן מניפולציות ולחצים כדי שישתפו פעולה. בסוף, אחרי הבטחות ושכנועים, היא משיגה את מה שהיא רוצה.

הסדרה באופן כללי מאוד קולנית ורועשת. גם ג'קי וגם אחיותיה מתנהלות כל הזמן בצעקות. לפעמים זה בגלל ויכוח, אך לרוב זאת הדרך שלהן למשוך תשומת לב ולגנוב פוקוס זו מזו. כך או כך, כפתור הווליום עובד שעות נוספות במהלך הצפייה.

הפרידה המתוקשרת של ג'קי מבעלה קיבלה תהודה עוד לפני שהסדרה עלתה לאוויר, אבל הדרך לרבנות היא מכוערת, כואבת ומעבירה תחושה של חוסר נוחות בקרב הצופים. היא וישראל בעלה מנהלים דיאלוגים קשים מול המצלמה. הוא מאשים אותה שהשפילה אותו, שהיא לא נותנת לו להתקרב אליה. הוא מראה לה את המצוקות שלו, והיא מסתכלת בטלפון, עושה את עצמה לא מקשיבה למה שיש לו לומר. "אני לא יכול לסבול אותך כבר", הוא אומר לה. "אפשר קאט?" היא אומרת לצלם.

גם מול הילדים שלה היא מבהירה שהיא האמא שמשלמת את כל החשבונות ו"אבא גר אצל אף אחד". אין ספק שהיא זקוקה לטיפול מקצועי, ואולי כדאי שמישהו ב-HOT כבר יסגור בארטר עם פסיכולוג, זה יכול להיות הריאליטי הבא שלה - "ג'קי בטיפול".

בסוף היא משיגה את מה שהיא רוצה. ג'קי אזולאי // צילום: מתוך הסדרה
בסוף היא משיגה את מה שהיא רוצה. ג'קי אזולאי // צילום: מתוך הסדרה

לג'קי יש אגו, והוא כל הזמן מנהל את ההצגה: מול אמא שלה, מול האחיות שלה, מול הספר שלה ועוד. היא מודעת לכך שהאגו מנהל אותה, ואולי גם דופק לה מערכות יחסים, אבל לא מוכנה להרפות ממנו.

יש רושם שג'קי נשבתה בחלום הפרסום. מבית שמש, המקום שבאה ממנו, למגנט הרייטינג של "מאסטר שף", זאת קפיצה שיכולה לשבש את שיקול הדעת. הפער בין מי שהיא לבין מי שנדמה לה שהיא, הוא הבסיס של כל הסדרה. היא מרגישה שמגיע לה, שהיא מפורסמת וזה טיקט שיפתח לה דלתות ויגרום לאנשים אחרים לעשות בשבילה דברים. זאת אולי הסיבה שבעלה ישראל לא התאים יותר לתפקיד. בוחן המציאות מראה שאולי מעמדה הסוציו-אקונומי השתפר בעקבות החשיפה, אבל קים קרדשיאן (מודל ההשוואה הנהוג בתוכניות מהסוג הזה) היא לא תהיה.

ג'קי אזולאי זקוקה לאחיותיה ברקע כדי להדגיש את ההצלחה שלה אל מול הקיבעון שלהן. היא היתה זקוקה לבעלה כדי לנפנף ביכולות שלה להתפרנס בלעדיו, והיא זקוקה לכם, הצופים, כדי שתתנו לה חותמת שהיא סלב - אחרת היא תמצא את עצמה רגע אחד לבד, ותשוב להיות ג'קי מהבלוק.

"אחותי ג'קי", ‭ HOT‬בידור, ‭ 19:30

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו