ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

3 יתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר קטן של העסק, עמוד נחיתה שאליו נכנס הגולש כדי להכיר אתכם ולהשאיר פרטים • עדיין מדפיסים כרטיסי ביקור על המגנט? או אולי מחלקים פליירים ברחוב? הגיע הזמן להתקדם. בימינו, כשהכול עובר לפלטפורמה הדיגיטלית, גם כרטיסי הביקור נמצאים בתמונה

3  יתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי
עריכה במחשב צילום: freepik

עדיין מדפיסים כרטיסי ביקור על המגנט? או אולי מחלקים פליירים ברחוב? הגיע הזמן להתקדם. בימינו, כשהכול עובר לפלטפורמה הדיגיטלית, גם כרטיסי הביקור נמצאים בתמונה. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר קטן של העסק, עמוד נחיתה שאליו נכנס הגולש כדי להכיר אתכם ולהשאיר פרטים. כך שאם אתם מעוניינים להגדיל את מספר הכניסות שלכם, כדאי לחשוב על הכנסת כרטיס ביקור דיגיטלי לתמונה.

להכיר את היתרונות הבולטים של הכרטיס הדיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי כולל את המאפיינים של הכרטיס הרגיל, והרבה מעבר לכך. הוא מעוצב, יכול לכלול את התמונה שלכם או של בית העסק, קישורים לשורה ארוכה של דרכי התקשרות: וואטסאפ, מייל, אתר אינטרנט, אינסטגרם, פייסבוק ועוד ומידע קצר וקולע על העסק. כך יסייע לכם לקדם את העסק בעולם הדיגיטלי ב-3 דרכים פשוטות:

  1. הכרטיס נשלח באופן אוטומטי אחרי שיחת טלפון.

אתם כבר לא צריכים להזכיר ללקוח שעל הקו את השם של החברה שלכם, להכתיב את הטלפון או את הכתובת שלכם. כל היופי בכרטיס ביקור דיגיטלי הוא שהוא נשלח באופן אוטומטי ללקוח בסיום השיחה. כך שאתם לא צריכים לעשות שום דבר בעניין.

  1. אתם מופיעים בתוצאות הראשונות של גוגל.

נשמע כמו חלום, אבל זה נכון. ברגע שאתם יוצרים לעצמכם כרטיס ביקור דיגיטלי, אתם מעלים את הסיכויים שלכם להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל, ויותר מכך, אתם מתחילים להופיע בתוצאות הראשונות כבר ב-3 הימים הראשונים. כי כרטיס הביקור הדיגיטלי אינו רק כרטיס ביקור, אלא יכול לשמש גם כדף נחיתה, מיני סייט, אתר ועוד. הכרטיס הדיגיטלי הוא דרך בטוחה לקדם את האתר בדרך אורגנית.

  1. מגביר את החשיפה והפניות.

הכרטיס הדיגיטלי מגדיל את מספר הגולשים הנכנסים אליכם לעמוד הפייסבוק, האינסטגרם, היוטיוב ועוד. כשיותר ויותר גולשים נכנסים אל העסק שלכם, הם גולשים בעמודים העסקיים וגם מבצעים פעולות כמו או ביצוע תשלום בעמוד הנחיתה שיצרתם במיוחד. ברגע שאתם מכניסים את כרטיס הביקור הדיגיטלי לעסק, אינכם יכולים שלא להתפעל ממספר הפניות האיכותיות שתקבלו מדי יום ביומו, פניות שיגרמו לכם לעבור למשרד גדול יותר ולהזמין עובדים חדשים לראיון.

לדעת עוד על עולם הקידום

כשיש לכם עסק ואתר פעיל, אתם רוצים לדעת יותר על תחום הקידום. בלוג קידום אתרים יסייע לכם ללמוד כמה שיותר על קידום אתרים, בזכות מאמרים מאלפים ומקצועיים שתוכלו למצוא בו. בדרך זו תוכלו לקבל גם רעיונות מקוריים לקידום האתר שלכם ודרכים איכותיות לשיפור הנראות, תוצאות החיפוש וכדומה.

כרטיס ביקור דיגיטלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד