נפתח משפטה של האישה שזרקה תפוח על רה"מ

ברניש זהבה בק ניסתה לפגוע בנתניהו במהלך עצרת בחירות של הליכוד בפברואר האחרון • עורכת דינה ציינה שמתקיימים מגעים להסכם טיעון, אולם התובעת בתיק הציגה תמונה אחרת

ברניש זהבה בק, הבוקר // בק, הבוקר

בבית משפט השלום בנתניה נפתח הבוקר (רביעי) משפטה של ברניש זהבה בק (35), המואשמת בזריקת תפוח עץ אל עבר רה"מ בנימין נתניהו במהלך עצרת בחירות של הליכוד. התפוח פספס את נתניהו ופגע בפעילת ליכוד שישבה מאחוריו.

בדיון אמרה עורכת דינה: "אנחנו במשא ומתן עם התביעה לקראת הסדר טיעון, ולכן אנחנו מבקשים דחייה". אולם התובעת בתיק הציגה תמונה אחרת: "אין שום הסכמות בתיק". הדיון נדחה לחודש הבא כדי שהצדדים ינסו להגיע להסכמות.

צילום: שמואל בוכריס

בק, פעילת מחאה בעדה האתיופית ותושבת קדימה-צורן, הגיעה לעצרת בחירות של הליכוד בהשתתפות רה"מ, שנערכה בנתניה בפברואר האחרון. כאמור, במהלך נאומו של נתניהו בכנס בק זרקה לעברו תפוח עץ במטרה לפגוע בו, אולם היא פגעה באסתר סטיב, פעילת ליכוד, שישבה על הבמה מאחורי רה"מ. לפי כתב האישום, נגרמו לסטיב כאבים בכתף.

בק מואשמת בעבירות של ניסיון תקיפת עובד ציבור כלפי נתניהו ותקיפה סתם כלפי סטיב. בכתב האישום נאמר: "במעשה המתואר ניסתה הנאשמת לתקוף עובד ציבור והתקיפה קשורה במילוי תפקידו. במעשיה תקפה הנאשמת את המתלוננת שלא כדין". בין עדי התביעה נמצא מאבטח ביחידה לאבטחת אישים, שהיה מופקד על השמירה על נתניהו באותו הכנס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר