שתף קטע נבחר

שחקני עירוני נהריה שוקלים את צעדיהם

בקבוצה הצפונית שוב לא שילמו את המשכורות, השחקנים מתלבטים אם לנקוט בצעדים ארגוניים. ניר אלון: "מקווים שלא נצטרך לעשות שום צעד"

האם יתייצבו שחקני עירוני נהריה למשחק הראשון בפלייאוף התחתון מול הפועל חולון? אין הכוונה לכך שבקבוצה ביקשו מהמנהלת (טרם קביעת המשחק ליום שני) להקדים את המועד ליום שבת (בשל חתונת אחותו של ברק פלג ביום ראשון), אלא בשל אי תשלום משכורת חודש מרץ, בנוסף לתנאים הנלווים.

 

שחקני נהריה הכריזו לפני 17 ימים על סכסוך עבודה מול הנהלת הקבוצה, כשתקופת הצינון הסתיימה למעשה אתמול. ל-ynet נודע כי כעת שוקלים השחקנים את צעדיהם לקראת יום שני

, כשעפ"י החוק הם זכאים כעת לנקוט בצעדים אירגוניים, עד כדי שביתה.

 

יחד עם זאת מופעלים על ארגון השחקנים לחצים מצד הנהלת הקבוצה על מנת שיפנו לבקרה התקציבית, כדי שזו תממש את הערבויות שניתנו בתחילת העונה לצורך תשלום השכר.

 

ראש חטיבת הספורט בהסתדרות ויו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, מסתייג: "הבקרה אמורה רק להבטיח את התשלום", אמר היום ל-ynet , "אבל מי שחתום על החוזים זו ההנהלה, והאחריות היא עליה כמעסיקה. אנחנו מקווים שלא נצטרך לנקוט בשום צעד על מנת לממש את זכות היסוד של השחקנים לקבל שכר". את תגובתו של נשיא הקבוצה, אבי סבג, לא ניתן היה להשיג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חגי אהרון
עודד שעשוע
צילום: חגי אהרון
מומלצים