גוגל הודיעה: רוצים לאחסן תמונות ב-Google Photos? תשלמו

בשורות רעות לאגרנים: ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי מיוני 2021 תאפשר אחסון מוגבל לתמונות וסרטונים • הפתרון: לשלם עבור נפח גדול יותר

החל מ-1 ביוני 2021 תמונות וסרטונים חדשים שתעלו לשירות Google Photo, ייחשבו חלק ממכסת האחסון הכללית הקיימת אצלכם בחשבון – כך הודיעה ענקית הטכנולוגיה היום (חמישי). זה אומר שלאחר תאריך זה לא תיהנו עוד מאחסון בחינם ללא הגבלה, וכל משתמש יקבלו 15 גיגה-בייט עבור כל שירותי גוגל – כמו ג'ימייל וגוגל דרייב.

"לפני יותר מחמש שנים השקנו את תמונות Google, ועם הזמן השירות הפך להרבה מעבר לאפליקציה לניהול תמונות. כיום תמונות Google הוא הבית ליותר מ-4 טריליון תמונות וסרטונים, כולל שלך, ו-28 מיליארד תמונות וסרטונים חדשים מועלים אליו מדי שבוע – מספר בלתי נתפס ממש", כתבו גוגל בהודעה למשתמשים, והוסיפו: "כדי שנוכל לארח עוד הרבה מהזיכרונות שלך ולהכין את תמונות Google לעתיד, אנחנו מודיעים על שינוי במדיניות האחסון שלנו".

צילום: AP
צילום: AP

מה הפתרון? תוכלו למצוא שירות ענן אחר, למחוק חלק מהתמונות והסרטונים – או לשלם לגוגל על הגדלת נפח האחסון שלכם. החברה מציעה נפח אחסון של 100 גיגה-בייט עבור 8 שקלים בחודש, בשביל 200 גיגה-בייט תוכלו לשלם 12 גשקלים בחודש, ו-2 טרה-בייט עבור 39 שקלים.

על אף השינוי, בגוגל מדגישים כי השינוי לא יחול על כל התמונות והסרטונים שגובו באיכות גבוהה לפני 1 ביוני 2021, וכן כל התוכן הקיים שכבר גובה באיכות גבוהה לא ייחשב במכסת האחסון שלכם בחשבון גוגל. "ההחלטה לא הייתה פשוטה ואנחנו מודעים לכך שמדובר בשינוי משמעותי. לכן היה חשוב לנו להודיע לך על השינוי מספיק זמן מראש ולתת לך משאבים שיעזרו לך לצלוח אותו", הוסיפו בגוגל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר