הצעירה בת ה-23 שנפלה אמש (שלישי) אל מותה במצפה רמון נשענה על סורגי החלון בדירתה בקומה ה-3 - ואלו התנתקו ממקומם. צוותי מד"א מצאו אותה ללא דופק ונשימה, ונאלצו לקבוע את מותה. עדת ראייה סיפרה: "אחרי שתי דקות כבר איבדה את ההכרה, שמחתי שהיא לא סובלת. ילדה כל כך טובה".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

על פי החשד, נפילתה של הצעירה מחלון דירתה השכורה במצפה רמון התרחשה בעקבות הברגים שהיו חלשים, והמעקה הרופף. שוטרי תחנת דימונה פתחו בחקירת האירוע בחשד לרשלנות. בימים הקרובים בעלי הדירה בשנים האחרונות יגיעו לחקירה במשטרה, וגופתה של הצעירה תועבר למכון לרפואה משפטית.

צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את הצעירה כשהיא שרועה על הקרקע במצב אנוש וביצעו בה פעולות החייאה, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה. חובש שהיה באירוע סיפר: "מצאנו אותה מחוסרת הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה".

צעירה נהרגה לאחר שנפלה מחלון ביתה במצפה רמון
חלון דירתה של הצעירה

שכנים ועדי ראייה שהיו במקום סיפרו לנו היום שבדירה מתגוררים 4 צעירים שאינם מקומיים, כולם הגיעו למצפה רמון במטרה לעבוד או ללמוד. היום, תכננו השותפים לצאת ולטייל במכתש רמון. לפני שיצאו, ניסתה הצעירה לבדוק את אחת האדניות בחלון ביתה - וכשעלתה על הספה נפלה מגובה של 10 מטרים אל הקרקע.

"אני ראיתי אותה עומדת שם", סיפרה ויקי קנפו, שמתגוררת בבניין ממול והייתה עדה לאירוע. "שמעתי איזה רעש קטן - ואני ממש ראיתי אותה נוחתת. אני פשוט לקחתי את הטלפון, לא ידעתי מה לעשות, איבדתי את זה. למי אני אתקשר? 101? 102? התחלתי לצרוח".

צעירה נהרגה לאחר שנפלה מחלון ביתה במצפה רמון
הסורגים בחלונה של הצעירה

קנפו הוסיפה: "החברה שלה הייתה שם למעלה, מסכנה, כנראה שהיא הייתה בהלם. אמרתי לה 'תזמיני אמבולנס, תזמיני אמבולנס' ואז היא התקשרה. אמרתי 'בלי דיבורים, שיגיעו לכאן!'. כי הבחורה נחתה על הפרצוף, ונאנחה. אחרי שתי דקות אולי היא כבר איבדה את ההכרה, אני שמחתי שהיא לא סובלת".

השכנה שראתה את הצעירה נופלת אל מותה  (צילום: N12)
יפה אברהם, שכנה בבניין הסמוך | צילום: N12

"ואז הגיעו האמבולנסים", שחזרה. "הגיעו מהר, הם לא ויתרו. שעתיים הם עבדו עליה, החברים, מד"א, המשטרה. עצוב, עצוב. ילדה טובה. אלו סטודנטים שעוזרים לקהילה, עוזרים לכולם. כמה חשבתי על ההורים שלה, איך מודיעים דבר כזה. המצב שלה היה קשה מאוד. היה שם שטיח על החלון, אני ראיתי אותו לפני כמה ימים על הרצפה. הוא היה מונח על הסורג הרבה זמן. לדעתי או שהסורג לא תקין, או שהזמן עשה את שלו וזה נשחק. היא פשוט איבדה שיווי משקל ונפלה. ילדה כל כך טובה".

גם יפה אברהם שהייתה עדה למתרחש סיפרה: "הם ניסו, כמה הם ניסו. עצוב שאישה, בחורה צעירה, שמה היא ראתה? כלום". החובש שמעון יפרח ופרמדיק מד"א שי אקנין סיפרו כי היא הייתה במצב קשה מאוד כשהגיעו למקום. "ראינו את הצעירה שוכבת בסמוך לבניין המגורים כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה", אמר. "סיפרו לנו שהיא נשענה על גדר ונפלה מגובה של כ-10 מטרים. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומhיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה ממושכות, שבסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".