איירפודס פרו: כך תשתתפו בתוכנית הריקול של אפל

החברה הודיעה על איסוף והחלפה של אוזניות שיוצרו לפני אוקטובר 2020 וסובלות מבעיות בסאונד • רוצים להירשם ולא יודעים איך? הנה הסבר מפורט

כשנה לאחר שהשיקה לראשונה את אוזניות האיירפודס פרו (AirPods Pro), החלה אפל בהליך ריקול (Recall) עולמי עבור משתמשים הסובלים מבעיות בדגמים אשר יוצרו לפני אוקטובר 2020. על פי החברה, תוכנית ההחלפה תהיה תקפה למשך שנתיים מיום הרכישה הראשוני, וניתן לפנות למשווקות הרשמיות בישראל כדי לקבל תמיכה.

>> עוד עדכוני טכנולוגיה גם בעמוד האינסטגרם

צילום: ינון בן שושן
צילום: ינון בן שושן

לדברי איידיגיטל, המשווקת הרשמית של אפל ישראל, האוזניות ייבדקו טרם ההחלפה למול הנחיות היצרן, ויוחלפו אם הן עומדות בתנאי התכנית. כמו כן, מדובר בתקלה באוזניות בלבד (ימין/שמאל או שתיהן) ולא במארז, אשר סובלות מהתקלות הבאות:

  • רעש סטטי (או כחכוך) שמתגבר בסביבה רועשת, במהלך פעילות גופנית עם האוזניות או במהלך דיבור בטלפון.
  • סינון הרעשים לא עובד כמצופה. מתאפיין בצליל באס נמוך או לא מורגש, רעשי רקע נהיים חזקים בסביבה רועשת (כמו ברחוב או במהלך טיסה).

"אנו נערכים במהירות להחלפת ותיקון מכשירים אשר מתגלית בהם התקלה. בשלב זה, עדיין לא התקבל אצלינו באידייגיטל מלאי חלפים לתיקון. בעת קבלת החלפים מאפל העולמית, אנו נתחיל בתהליך ההחלפה ותיקון ללקוחות אשר יבקשו זאת, ובכפוף לבדיקת מעבדה (על פי דרישת אפל)", נמסר באיידיגיטל.

איך נרשמים לתוכנית ההחלפה? כנסו לטופס המקוון באתר iDigital ומלא פרטים אישיים. הודעת SMS תשלח אליכם כאשר ניתן יהיה לבצע את ההחלפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר