צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את הרב שי אוחיון בפ"ת

כוחות צבא שהגיעו לכפר רוג'יב שבשומרון הרסו את ביתו של המחבל ח'ליל עבד אל-חאלק, שביצע פיגוע דקירה סמוך לצומת סגולה לפני כחודשיים. במקום התפתחו הפרות סדר אלימות שכללו יידוי אבנים ובקבוקי צבע

זמן צפייה: 00:29

כוחות צה"ל הרסו הלילה (שני) את ביתו של המחבל ח'ליל עבד אלחאלק מוחמד דויכאת שבכפר רוג'יב שבשומרון, שביצע את פיגוע הדקירה בצומת סגולה במהלכו נרצח הרב שי אוחיון. במהלך הפעילות הלילית התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפותם של כ-150 פלסטינים שהבעירו צמיגים ויידו אבנים ובקבוקי צבע לעבר הלוחמים. כאמור, ההריסה של הבית נעשתה לאחר שנדחתה עתירת משפחת המחבל לבג"ץ.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2011020652 ' autoplay='0' credit='דובר צה"ל' desc='הריסת בית המחבל שרצח את הרב שי אוחיון בפיגוע דקירה בפתח תקווה' poster='' kid='1_401v23b3' duration='55'']

כזכור, אוחיון, תושב פתח תקווה ואב לארבעה בן 39, נרצח ב-26 באוגוסט בצומת סגולה שבעיר, והיה לאזרח הראשון שנרצח בפיגוע מזה שנה. חברו הטוב, דוד יוסף מוגרבי, סיפר אז לחדשות 13 כי "המשפחה מסרבת להאמין - לא מעכלת. אמא שלו, אישה מבוגרת ואלמנה, הייתה מוכנה להתחלף איתו. הרבה אנשים מהקהילה שלו, שהוא היה הרב שלהם, לא מאמינים ולא מעכלים. הוא לא היה מסוגל לעשות רע לאנשים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

סקר חדשות 13: נבלמה מגמת התחזקות בנט והיחלשות הליכוד

"טראמפ מתכנן להכריז שניצח בליל הבחירות – אם יראה שהוא מוביל"

עשרות אלפי ישראלים הזמינו טיסה שהתבטלה – ומעולם לא זוכו

הריסת בית המחבל בכפר רג'וב
הריסת בית המחבל בכפר רג'וב | צילום: דובר צה''ל

מהחקירה עלה כי המפגע בן ה-46, תושב הכפר רוג'יב הסמוך לשכם, החזיק בהיתר עבודה שאפשר לו לעבוד בישראל בתנאי שהוא חוזר מדי יום לביתו. אולם, הוא הפר את תנאי אישורו, שהה בישראל כמה ימים ברציפות עד הפיגוע, והצטייד מראש בסכין שבה רצח את אוחיון.