נחשף הסוד לדיאטה של רבל וילסון

לאחרונה כולנו היו עדים לשינוי במשקלה של השחקנית האהובה מהסרט האייקוני "פיץ' פרפקט" • כך היא יורדת במשקל בהצלחה

הקומיקאית והשחקנית האוסטרלית רבל וילסון, שידועה בעיקר בזכות תפקידה בקומדיה המוזיקלית "פיץ' פרפקט", הורידה בשנה האחרונה 19 קילוגרמים ממשקלה.


View this post on Instagram

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson) on Oct 24, 2020 at 9:47am PDT

באתר מירור הבריטי התייעצו עם אחת המומחיות הגדולות לתחום, ליסה פיט, שחשפה את הסודות של רבל וילסון לתהליך ירידה במשקל. לליסה פיט, יש אפליקציית כושר וירידה במשקל, והיא מייעצת לידוענים רבים בתחום ומלווה אותם בירידה במשקל שלהם.

"אני עוקבת אחרי הירידה שלה דרך הרשתות החברתיות וזה נהדר מה שעובר עליה, רואים שהיא מחויבת לתהליך והיא יצאה למסע שינוי כללי שכולל פעילות ספורטיבית ומהפך שלם באכילה שלה", היא אומרת.


View this post on Instagram

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson) on Oct 19, 2020 at 7:26pm PDT

המומחית מסבירה כי, "צריך להיות מחויב מאד לתהליך הזה". בפירוט הדברים מוסבר כי מדובר בפעילות ספורטיבית של בין שלושת רבעי שעה לשעה שלמה במהלך שישה ימים בשבוע. אימונים אלו כוללים לפחות ארבעה אימוני HIT שמטרתם לשרוף שומן וקלוריות, אימון אחד לפחות של הרמת משקולות ואימון יוגה אחד". צורת האימון הזו מחייבת לדעת המומחה גם יום אחד בו מבוצעות שתי סדרות של אימון אינטנסיבי, כל אחת בין 45-60 דקות.

    
View this post on Instagram            

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson) on Oct 4, 2020 at 1:18pm PDT

מה לאכול?

מעבר לאימוני הכושר, ירידה כזו במשקל מחייבת גם הורדה של כמות הקלוריות שהאדם אוכל. לדברי ליסה פיט, "בהתחלה עושים 2-3 אימונים בשבוע עם צריכה של 2,000-2,500 קלוריות, בהמשך מעלים עוד אימון ומורידים מהתפריט 500 קלוריות. ברמה הזו נשארים שלושה או ארבעה חודשים כדי לאמן את הגוף, להרגיל אותו לתהליך ולא לפגוע בו, ואז מורידים את צריכת הקלוריות ליום לרמה של 1,500- 1,800 כשהאוכל מגוון מבחינת המזונות שבו: קייל, מלפפון, תרד, ביצים, סלמון, פשתן, זרעי צ'יה, חמאת בוטנים, שיבולת שועל, סלק, בטטה ובננות".


View this post on Instagram

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson) on Apr 26, 2019 at 3:29pm PDT

לדבריה, "המפתח הוא לשרוף יותר קלוריות ממה שצורכים, אין כאן מקום לפינוקים או לאוכל מעובד. במקרה של רבל זה קל כי יש לה צוות שמתפעל לה את הארוחות ובודק מה היא צריכה, אבל הכיוון הוא להחליף אוכל לא בריא בבריא ולהוריד במספר הקלוריות שאנו צורכים. היא גם עושה אימוני ספינינג, קרוספיט, תרגילי טבטה ועוד".

הנקודה המרכזית לדברי המומחית היא כי, "צריך להיות מחויב לתהליך ולהנות ממנו. לגוון אוכל, ולהוסיף אלמנטים של כיף אל תוך העשייה. כמובן אם אתם נהנים כבר ממה שיש, אפשר לשמר שיגרה ולהעצים את התרגול ככל שהכושר גדל. כשמגיעים לאיזון אפש להישאר על שלושה אימונים של 45-60 דקות לשבוע, כשהעיקר זה לא לרדת מהר, אלא לייצר שיגרה ויציבות לאורך זמן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר