אבי ביטון מציג: הכריך הכי טעים בעולם

מעדניית סוליקה של השף תמכור, למשך שבוע בלבד, קציצות מפתות בחלת ויזניץ' • וגם: אוכל רחוב של קאב קם וקבב רומני עד הבית • חדשות האוכל

הסנדוויץ הכי טעים בארץ? לא תנסו לא תדעו // צילום: אריאל עפרון // הסנדוויץ הכי טעים בארץ? לא תנסו לא תדעו

סוליקה

השף אבי ביטון יצא בפופ אפ שיימשך כשבוע בלבד, מראשון הקרוב ועד חמישי, במסגרתו יימכור את ה"סנדוויץ' הכי טעים בעולם", שהוא למעשה כריך קציצות עם מטבוחה, טחינה וחצילים סודיים בלחמניית חלה של ויזנ'יץ, לצד טרשי חמוצים ובקבוק רוזטה קר. הכריך יעלה 54 שקלים וניתן יהיה להשיג אותו בשלושת סניפי הרשת בתל אביב ובהרצליה.

"יום שישי בפרדס כץ, שם גדלתי, היה נראה די דומה בבית שלי ובבתים של כל החברים שלי. ביה"ס היה נגמר מוקדם, היינו עוד משחקים קצת בחוץ לפני שכל אחד התפזר לביתו. בבית חיכו לי גם צעקות של אמא שלי שלא אשאיר סימנים על הספונג'ה שהיא הרגע סיימה וגם ריחות מטורפים מכל הסירים שהעמידה לקראת ארוחת שישי. סיר אחד תמיד היה שם – סיר קציצות. לנו לילדים נתנו לגנוב קציצות מהסיר, ובשביל להשתיק אותנו וגם לסתום את הרעב של הצהריים, הקציצות היו נדחפות לתוך חתיכת חלה וככה נולד הסנדוויץ הכי מספק וטעים שאליו היינו מוסיפים כל מה שהיה זמין במקרר", מספר ביטון.

בלעדי באפליקציית וולט

https://wolt.com/he/isr/tel-aviv/restaurant/sulica-by-chef

https://wolt.com/he/isr/tel-aviv/restaurant/sulica-herzliya

הסנדוויץ הכי טעים בארץ? לא תנסו לא תדעו // צילום: אריאל עפרון
הסנדוויץ הכי טעים בארץ? לא תנסו לא תדעו // צילום: אריאל עפרון

קאב קם

המסעדה, מבית "בית תאילנדי", חוזרת לפעילות חלקית המבוססת, בהתאם לחוק, על איסוף עצמי לצד קונספט חדש של מנות רחוב תאילנדיות המוגשות בתוך חסות לנשנוש בעמידה. המנות יימכרו בימיום רביעי וחמישי החל מ-17:30 אחר הצהריים ובהמשך יורחבו לימים נוספים. 

בין מנות הספיישל נמצא נתחי לברק או טופו צלוי בסירות חסה, כדורי כרעי עוף חריפים, נתח קצבים דק על הגריל ועוד מנות רבות וטובות.

לינוקולן 11 תל אביב

קאב קם בקטנה // צילום: מתן כץ
קאב קם בקטנה // צילום: מתן כץ

מיטש

דוכן הקבב הרומני משוק הכרמל סגר את שעריו, כמו רבים מחבריו, בגלל הקורונה. עם זאת, הבעלים אורית מושקוביץ' השקיעה מחשבה וכעת המציאה את עצמה מחדש עם מארזי קבב רומני שישלחו לבית הסועדים. המארזים יכולים לכלול, בהתאם לבחירתכם, קילו קבב רומני, נקניקיה רומנית חריפה, המבורגר בתיבול רומני, כרוב ממולא בבשר, איקרא רומנית, כבד קצוץ ואפילו רגל קרושה בסגנון רומני.

משלוחים בתשלום כמעט לכל הארץ, להזמנות: 054-7503052

כל הדבר היפה הזה, אצלכם במטבח // צילום: גיל אבירם
כל הדבר היפה הזה, אצלכם במטבח // צילום: גיל אבירם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר