מותג התכשיטים הישראלי NIV Jewelry ישווק במזרח

חברת התכשיטים הישראלית של המעצבת ניב אוסירוף, משווק כיום בארץ, במטוסי אל על ובעשרות בוטיקים בארץ וברחבי העולם. בקרוב, תחל החברה לשווק את התכשיטים ביפן. החברה מנהלת מו"מ מתקדם עם חברת הפצה ביפן להפצת התכשיטים בחנויות בוטיק וגלריות ברחבי המדינה. בימים אלה משיקים בחברה חנויות גם באמזון ובאטסי

קרדיט: NivJewelry.com | משרד הפרסום alios

מותג התכשיטים הישראלי Niv Jewelry אשר הוקם לפני כעשור נמצא במו”מ עם רשת קמעונאית גדולה במרכז אמריקה לפתיחת חנויות של המותג. פתיחת החנויות ככל הנראה תידחה לעוד מס’ חודשים בעקבות מגפת הקורונה. נכון להיום, התכשיטים של המעצבת ניב כהן-אוסירוף זוכים להצלחה גדולה בשוק הישראלי ובכ-1,000 נקודות ברחבי העולם. בין היתר, התכשיטים משווקים בחוברות הדיוטי פרי ובטיסות אל על.

 

בשנים האחרונות מרבית הפעילות של מותג התכשיטים בישראל עברה לרשת, במקביל לסטודיו של המעצבת בסביון. לאחרונה, המותג החל את פעילות גם בחנויות Amazon ו-Etsy כאשר המטרה היא להתפתח לשווקים חדשים און ליין לצד חנויות בוטיק מקומיות.

 

האתר הישראלי שהושק כבר ב2016 , הוא מרכז הפעילות של המותג ורשם צמיחה משמעותית  מאז החל משבר הקורונה. נכון להיום, המותג נהנה מעשרות אלפי כניסות בחודש והיקף המכירות עלה במהלך חודשי הסגר הראשון.

 

תכשיטי החברה מאופיינים באלמנטים אקלקטיים השזורים על הקו המחבר בין קלאסי למודרני. כלל התכשיטים בחברה מיוצרים בעבודת יד בסטודיו ובשילב עמותת “אנוש” ובציפוי איכותי. טווח המחירים הינו בין 169-499 ₪.

 

לרכישה בקרו באתר nivjewelry.com

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר