בניגוד להנחיות

בים המלח: החתונה שמסעירה את צמרת ש"ס

סמוך לשקיעה ביום חמישי הגיעו בכירים בש"ס, גם כאלו הקרובים לאריה דרעי, להשתתף בחתונת בנו של יהודה אזרד, שהתקיימה בניגוד להנחיות בחוף ביאנקי בים המלח (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מדגיש בכל הראיונות שלו כי הציבור הספרדי נוהג אחרת בתקופת מגפת הקורונה, מקפיד על ההנחיות ונשמע להוראות משרד הבריאות.

אלא שביום חמישי התקיימה חתונה - בניגוד להנחיות - המביכה את צמרת ש"ס ועוררה סערה של ממש במפלגה, לאחר שבכירים בתנועה השתתפו באירוע.

מדובר בחתונת בנו של הרב יהודה אזרד, מהדמויות הידועות בש"ס אף שלא מחזיק בתפקיד רשמי, שהתקיימה בחוף ביאנקי בים המלח. בחתונה השתתפו בכירים, כאלו המחזיקים בתפקיד רשמי.

מהתיעודים שפורסמו מהאירוע ניתן לראות בוודאות כי האירוע התקיים בניגוד להנחיות: מספר רב של משתתפים, ללא שמירת מרחק וללא מסכות.

יממה לאחר מכן הודיעה המשטרה כי ניתן לבעלת המקום קנס בסך 5,000 ש"ח. כמו כן היא הוזמנה לשימוע.

"קשה להבין את ההתנהלות הזו", אומר בכיר במפלגה: "יהודה אכן לא עובד בש"ס ולא מחויב למערכת, אבל המשתתפים שם, כאלו שרק לאחרונה קיבלו תפקידים בזכות אריה דרעי, למה הם חייבים להביך אותו? אין אזרח במדינה שלא יודע כמה בוער לדרעי הנושא של שמירת ההנחיות, היה חייב ללכת לשם ולגרום לו למבוכה? הוא רותח ובצדק. לאירוע הזה יהיו השלכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר