טרגדיה באשדוד: שני אחים מתו מקורונה – בהפרש של שעה

שמעון וימין בוזגלו, בשנות ה-80 לחייהם, אושפזו בבית החולים אסותא לאחר שנדבקו בנגיף בשבועות האחרונים. אחיינם ספד להם: "בחייהם ובמותם לא נפרדו. זאת אבדה גדלה"

זמן צפייה: 04:14

הפנים שמאחורי המספרים: 14 חולי קורונה מתו מאז חצות אמש (שישי), בהם גם שני אחים מאשדוד, שמעון בוזגלו בן ה-85, וימין בוזגלו בן ה-82. מותם של השניים נקבע בבית החולים אסותא בעיר, בהפרש של שעה בלבד אחד מהשני.

שמעון נדבק בקורונה לפני כשבועיים וחצי. הוא אושפז בבית החולים קפלן ברחובות, ולאחר ששוחרר לביתו מצבו הדרדר והוא אושפז שוב בבית החולים אסותא בתוך פחות מיממה, בסמוך לאחיו ימין, שנדבק גם הוא לפני כשבועיים וחצי.

שמעון וימין בוזגלו, שני אחים שמתו מקורונה
שמעון וימין בוזגלו, שני אחים שמתו מקורונה

"התחושות שלנו מאוד קשות", סיפר אחיינם של השניים, אשר ארביב, "זה מקרה מזעזע. קשה לעכל שאיבדנו שני יקרים, שני אחים שהיו קשורים מאוד אחד לשני. זאת אבידה גדולה למשפחה. בחייהם ובמותם האחים לא נפרדו".

במשרד הבריאות עדכנו היום כי כי בסך הכל 1,469 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-302,730 בסך הכל. אתמול נבדקו 34,640 איש, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 4.5%, מה שמהווה את המשך מגמת הירידה בחיוביים. 2,167 בני אדם מתו עד כה מנגיף הקורונה בישראל מאז פרוץ המגיפה.