מאסר עולם לגבר שהורשע ברצח אשתו - מבלי שגופתה נמצאה

ביהמ"ש גזר על עאווני זיאדאת, שחנק למוות את רעייתו אחלאם שהייתה בהיריון מתקדם וקבר את גופתה במקום לא ידוע, גם פיצויים של 258 אלף שקלים. "מונע ממנה קבורה נאותה ומוסיף סבל למשפחתה"

זמן צפייה: 00:41

בית המפשט המחוזי בנצרת גזר היום (שלישי) עונש מאסר עולם על עאווני זיאדאת בן ה-27, שבחודש יוני האחרון הורשע ברצח אשתו אחלאם זיאדאת ובהעלמת גופתה בחודש אוקטובר 2016. כזכור, בית המשפט הרשיע את זיאדאת למרות שגופתה של אשתו מעולם לא נמצאה.

בנוסף, הורשע הנאשם בשיבוש מהלכי משפט ומסירת ידיעות כוזבות ונגזר עליו לשלם פיצויים בסך 258,000 אלף שקלים לאמה ואחיה של הנרצחת. כאמור, באוקטובר 2016, כשנה לאחר נישואיהם של בני הזוג, זיאדאת חנק למוות את אשתו אחלאם, שהייתה בהיריון מתקדם, על רקע החשד שלו כי בכוונתה לעזוב אותו ולמנוע ממנו לגדל את ילדם המשותף.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקבינט לא יכריע היום על חזרת הלימודים: "גמזו מודאג מהתחלואה"

כריסטיאנו רונאלדו נדבק בקורונה – יחמיץ את המשחק מול שבדיה

דוח הרמזור: 29 ערים מוגדרות אדומות – בני ברק בראש הטבלה

הרוצח עאווני זיאדאת ואשתו אחלאם
הרוצח עאווני זיאדאת ואשתו אחלאם

ביום הרצח בני הזוג שהו בצימר בעיר נצרת עילית. לאחר שזיאדאת רצח את אשתו, הוא נשא אותה אל רכבו ומאז היא לא נראתה עוד. מהצימר נסע זיאדאת לביתה של אחותו, שאל עט חפירה מבעלה ועזב את המקום. כעבור מספר שעות הוא חזר לבית אחותו והתוודה בפניה כי חנק את אשתו למוות וקבר את גופתה. זיאדאת אף אמר לאחותו כי מקום קבורתה לא יוודע לעולם, ונכון ליום גזר הדין, גופתה לא נמצאה.

עוד עולה מגזר הדין כי אחלאם הייתה בת 20 בעת שנרצחה, וסבלה בעברה מיחסים עכורים עם בני משפחתה וגם עם בן זוגה זיאדאת. זמן קצר לפני שהייתה אמורה ללדת את ילדה הראשון, חייה נגדעו על ידי רצח אכזרי אותו ביצע זיאדאת. בנוסף, הרוצח קבר את גופתה של אחלאם במקום לא נודע ומסרב למסור פרטים באופן מכוון אודות מקום הימצאה, ובכך הוא מונע את קבורתה הנאותה ומוסיף סבל רב למשפחת הקורבן.