יום שני, 13.05.2024 שעה 17:34

ברקוביץ': יוסי אבוקסיס יהיה המאמן, לא אתנצל

כוכב העבר התייחס ב-102FM לסוגיית מאמן נבחרת ישראל והקפטן: "צריך לכבד את סמלי המדינה וההמנון זה אחד מהם". וגם: עתיד העונה והמנה שנקראה על שמו

|
אייל ברקוביץ' (חגי ניזרי)
אייל ברקוביץ' (חגי ניזרי)

אייל ברקוביץ’ עובר ימים סוערים מאז העימות עם מירי רגב שהגיעה להתראיין בתוכנית האירוח ‘אופירה וברקוביץ’’ בקשת 12 ביום שישי האחרון. שחקן העבר, שמוזכר כאחד המועמדים לאימון נבחרת ישראל, התייחס הערב (שני) בתוכנית הספורט של ישראל ברדיו 102FM למגוון נושאים שעל הפרק, ביניהם סוגיית קפטן הנבחרת, היכולת בשני המשחקים האחרונים וגם למנה חדשה שנקראה על שמו.

“אתה יודע מה לא אהבתי? כבר בסקוטלנד וילי רוטנשטיינר ראה שהמערך לא עבד והנבחרת הייתה מאוד לא יצירתית ועלה בכל זאת עם אותו מערך מול צ’כיה ושינה מערך רק בפיגור 2:0. אני לא מאשים אותו, אלה שבחרו בו, אבל מה לא עובד לנו? מה הקשר שלו אלינו”, ביקר ברקוביץ’ את המאמן האוסטרי ומעסיקיו.

זהבי: הציפייה מהנבחרת לא מותאמת

מינוי המאמן החדש: “אני לא חושב שיש קשר בין המשבר למאמן, יש 30 מאמנים שאם היו מציעים להם היו באים בשמחה. ההתאחדות צריכה לחסוך כסף? יש להם המון כסף. אם אהיה מאמן הנבחרת? כנראה שלא, יוסי אבוקסיס יהיה המאמן”.

סוגיית ההמנון והשחקנים הלא יהודיים: “אני לא מוכן להתנצל על מה שאמרתי בנושא הקפטן, השחקנים הערבים ושירת ההמנון. ההתאחדות בחרה ליפול לנושא הזה, שיבושם להם.  אני עומד מאחורי מה שאמרתי ולא מוכן להתנצל, גם אם זה מה שיעלה לי בתפקיד. איך זה ייראה אם בעוד 5 שנים יעמדו רוב שחקני ההרכב מהמגזר הערבי ואף אחד לא ישיר את ההמנון? אני לא יכול להשלים עם דבר כזה, מצטער. יכול להיות שאני עושה טעות. אם אתה מייצג את מדינת ישראל, אתה צריך לכבד את הסמלים שלה וההמנון זה אחד מאותם סמלים. אני אמרתי את זה ויש לי חברים מהמגזר שאמרו לי שמבחינתם שישירו את ההמנון בלי השורה המדוברת. אני לא מתרגש ממה שאומרים עליי, שידברו”.

ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)

המצב העגום אליו נקלע הכדורגל הישראלי בערבות משבר הקורונה: “אוהדי הכדורגל, עם כל הכבוד להם, לא יצאו להפגין עדיין. אני הייתי יוצא לאצטדיון רמת גן 50,000 איש מהפועל באר שבע, מכבי חיפה, בית”ר ירושלים, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב. לא שמעתי את האוהדים. בכל העולם הכדורגל חזר ורק בישראל לא, זה רק בגלל הפוליטיקה. בחו”ל הכל עובד כמו שעון. זה לא רק כדורגל, יש עוד מלא ענפי ספורט וכולם צריכים לחזור. כל מה שמשוחק בחוץ ובלי קהל צריך לחזור”.

עתיד העונה: “כבר עכשיו כל העונה בסכנה, עד ששחקנים יחזרו לכושר זה עוד חודש-חודש וחצי, יש לי גם ילדים שחקני כדורגל בבית והכושר ירד. כדי לחזור לכושר צריך מינימום חודש, זה יגרום לפציעות אם לא. שחקן כדורגל, אם הוא לא מתאמן שבוע, 25 אחוז מהכושר יורד, שבועיים 50 אחוז וכן הלאה, תוך חודש בלי אימונים יורד 100 אחוז. בגלל שהבנים שלי מתאמנים בבית הם ב-25 אחוז רק. אם מחר יודיעו שאין כדורגל עוד חודש אפשר לסגור את העונה. בגלל זה אני כועס על אוהדי הכדורגל ששותקים כבר חודש וחצי. הם ראו כדורגל אנגלי, ספרדי, איטלקי, קצת נבחרת ושכחו שיש קבוצות גם”.

אוהדי הכדורגל בארץ (מערכת ONE)אוהדי הכדורגל בארץ (מערכת ONE)

לסיום, התייחס ‘הקוסם’ לנושא קצת פחות רציני – סטייק בפיתה שנקרא על שמו כקריצה לאמירותיה של רגב כלפיו: “חבל שלא שלחו לי מנה. למרות שביקשו ממני להוריד קצת בסטייקים בגלל הכולסטרול. ההסבר למה שנאמר עם השרה מירי רגב הוא מאוד פשוט וביום שישי נסביר את זה בצורה פשוטה. ממש לא יהיו ‘שריפות’, פשוט יש לנו הסברים לזה ונסביר את הכל”. 

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */