יום רביעי, 29.05.2024 שעה 10:20

"עשינו טעויות שלא מתאימות, סומך על מרציאנו"

אחרי ה-2:1 לצ'כיה, מאמן ישראל, רוטנשטיינר: "יש פה תהליך טוב לכמה שנים. סולומון יכול היה לגמור את המשחק, אבל אני גאה בו. הוא העתיד של הנבחרת"

|
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

כשהיא עדיין לא לגמרי עיכלה את ההדחה הכואבת מפלייאוף העלייה ליורו, נבחרת ישראל הפסידה הערב (ראשון) 2:1 לצ’כיה באצטדיון סמי עופר במסגרת ליגת האומות, אחרי טעות קשה של השוער אופיר מרציאנו בפתיחה ושער מצמק של ערן זהבי. המאמן וילי רוטנשטיינר דיבר בסיום המשחק.

האוסטרי אמר: “משחק בין-לאומי זה ככה, אם אתה עושה טעויות ומפספס את המצבים שלך אין לך צ’אנס לנצח. עשינו טעויות בשני השערים שספגנו, לאחר מכן שיחקנו טוב, יצרנו מצבים, אבל בסופו של דבר התוצאה הסופית היא לא טובה. יש תהליך טוב בנבחרת, יש שחקנים צעירים שמשתפרים עם הזמן. עשינו טעויות במשחק וספגנו פעמיים. צ’כיה שיחקה ממש טוב, עשינו טעויות שלא מתאימות לרמה”.

זהבי: הציפייה מהנבחרת לא מותאמת

הטעויות של מרציאנו: “הוא שיחק טוב במשחקים הקודמים, הפעם הוא יודע שאלו היו טעויות גדולות. לא נדבר על שחקן אחד, כולנו ביחד, קבוצה אחת. שחקנים עושים טעויות, בני אדם טועים. ננתח את המשחק, נדבר עם מאמן השוערים. אני סומך עליו, הוא שוער טוב”.

תחילת דרכו בנבחרת, כשהוא עדיין ללא ניצחון: “זה היה אפשרי לקחת נקודות הפעם, אבל לא השגנו את זה. אם אתה עושה טעויות כאלה ברמה הזו אתה לא מקבל את הנקודות”.

אופיר מרציאנו (רדאד ג'בארה)אופיר מרציאנו (רדאד ג'בארה)

האם ההופעה הגיעה בעקבות עייפות וירידת מתח אחרי ההפסד לסקוטלנד: “אם ראיתם את 90 הדקות, שיחקנו בקצב גבוה עד הסיום. יש שתי נבחרות על הדשא, הם שיחקו ב-35 הדקות הראשונות מאוד טוב. זה היה קשה עבורנו להגיע למצבים של אחד על אחד מול יריבה חזקה. לא הצלחנו לשלוט במשחק בהתחלה, זה היה בגלל שהם שיחקו טוב ויחד עם זאת אנחנו לא היינו במשחק. בחצי השני שיחקנו טוב אבל גם שם עשינו טעות שעלתה לנו בגול”.

ההכנה המנטלית למשחק: “הייתה הכנה טובה, ההופעה הייתה חיובית לדעתי. הצלחנו להגיע למצב שאנחנו שולטים בכדור וזה לא פשוט. יש תהליך טוב כאן, בסופו של דבר מה שעשינו לא הספיק, כמו שאמרתי – ברמה הזו כשאתה עושה טעויות אתה משלם על כך. החמצנו מצבים שהיינו צריכים לכבוש, מנור סולומון היה במצב לבד מול השוער ועוד מצב שזה פגע בקורה בסיום. זה חוסר מזל, אבל אני גאה בו. יש עתיד טוב, הוא יביא גם מספרים”.

מנור סולומון עם הכדור (רדאד ג'בארה)מנור סולומון עם הכדור (רדאד ג'בארה)

רוטנשטיינר המשיך: “נצטרך לשחק טוב יותר נגד סלובקיה, להרים את הרמה שלנו ולנצל את ההזדמנויות. יש פה תהליך לאורך זמן, עם שחקנים צעירים ומוכשרים. אנחנו מנסים לקחת את המשחק שלנו קדימה, זה לא פשוט. זה תהליך שלוקח זמן. אם אתה מנתח במיוחד את המחצית השנייה, אחרי שספגנו, שיחקנו טוב וכל שחקן נלחם. הגענו למצבים, הייתה הופעה טובה וגם שער נפלא של ערן זהבי. סולומון הגיע למצבים שיכל לגמור את המשחק, אבל כמו שאמרתי אני גאה בו כי הוא העתיד של ישראל”.

שחקני צ'כיה חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני צ'כיה חוגגים (רדאד ג'בארה)

האוסטרי התייחס למגן שעלה ב-11: “ג’ואל אבו חנא שחקן צעיר שרוצה לשחק ולהביא את עצמו, אבל אחרי 45 דקות הוא אמר שהוא מרגיש משהו ובסופו של דבר הוחלף. הוא שחקן צעיר, עבורו לשחק ברמה הזו זה נהדר וחלק טוב מהתהליך שלו”.

עוד אמר: “שיחקנו נגד יריבה חזקה. בעיניי יש פה מערכת טובה, עשינו שינויים והתאמות. אהיה מאמן רע אם אדבר על טעויות בצורה ציבורית, כולם עושים טעויות וזה חלק מהמשחק. נדע לצאת מזה”.

שחקני נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)שחקני נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)

מאמן צ’כיה, ירוסלב סילהאבי: “ישראל עזרה לנו עם הגול הראשון, אחרי זה הייתה נפילה אבל הצלחנו להמשיך. שיחקנו טוב והשגנו את המטרה שלנו. בצ’כיה חורף עכשיו, הייתה פה לחות שקצת השפיעה עלינו. נבחרת ישראל היא טכנית מאוד. מול סקוטלנד יהיה משחק קשה, אף פעם לא שיחקתי שם, אני מצפה למפגש”.

עוד אמר: “ישראל מאוד מאורגנת וטובה עם הכדור. ניצלנו את הטעויות וכבשנו את השערים שלנו, אני שמח שהצלחנו לשמור על השערים ולנצח. ננתח את המשחק ונסדר מה שצריך, אבל הניצחון הוא מתוק ואלו שלוש נקודות חשובות מאוד”. 

ערן זהבי מוסר (רדאד ג'בארה)ערן זהבי מוסר (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */