המקום בו הכל יכול לקרות: בעל מכולת ממיזורי, ארצות הברית, זכה הלילה ב-258 מיליון דולר בהגרלת הלוטו המקומית. "עכשיו אוכל לשלם את חשבונות החשמל והגז שלי", אמר בציניות לאחר שקיבל את השיק.

כריס שו (29) הסתובב עם 28.96 דולרים בכיסו, וחי מהיד לפה. היה לו חוב של אלף דולר לחבר שלו, שסייע לו להחזיק את המכולת ולהתקיים ממה שיש. השבוע הוא מילא כרטיס לוטו בעבור חמישה דולרים בלבד, בחנות נוחות בעיירה נידחת מזרחית לעיר קנזס. לתדהמתו כל המספרים שמילא - עלו בהגרלה.

לכל מי שמאמין במזל, ואולי באפשרות שהוא יוכל להכות פעמיים - הנה המספרים הזוכים בהגרלה שסיפקה את הפרס העשירי בגודלו אי פעם בארצות הברית: 11-34-41-49-55. שו לא האמין כמובן שיוכל לזכות, אך מטבע הדברים קיווה. "אחרי שמילאתי את הטופס צחקנו כל היום על האפשרות שנזכה, אבל אף אחד לא באמת חשב שזה יקרה", סיפר.

125 מיליון עכשיו - או 258 מיליון ב-30 שנה?

אחוז התרגשות, שו עדיין לא יודע מה לעשות עם כל הכסף. בשלב זה, צנוע כפי שנהג לחיות עד היום, הוא מדבר על ההוצאות המיידיות המצפות לו. "זה פשוט אגדה. זו הקלה בשבילי לדעת שכעת אוכל לשלם את חשבונות החשמל והגז. אני בסך הכל בנאדם פשוט שעובד בשביל הפרנסה שלו". וגם על המשפחה הוא חושב: "בינתיים אני שמח שאוכל לבלות יותר עם שלושת ילדיי".

כעת מתפנה שו לעסוק בשאלה מהותית לא פחות: האם לקבל את כל סכום הזכייה, 258 מיליון דולרים, בתשלומים חודשיים הפרוסים על פני 29 השנים הקרובות, או לקבל מחצית מן הסכום, כמעט 125 מיליון דולרים, בתשלום אחד. "אני זקוק לכמה ימים לחשוב על זה", הוא אומר. ומה אתם הייתם עושים?