האורחים היחידים בתצוגה של בקהאם

דייוויד בקהאם והילדים הגיעו לתמוך באם ויקטוריה, והיו למעשה האורחים היחידים שהשתתפו בתצוגת האופנה שלה ששודרה לכל העולם בלייב

תצוגת האופנה של ויקטוריה בקהאם נראתה השנה קצת אחרת. מעצבת האופנה הייתה יכולה להזמין רק את בעלה דיוויד בקהאם ואת ילדיה, רומיאו בן ה-18, קרוז בן ה-15, והרפר בת ה-9, לתצוגת האופנה של קולקציית אביב קיץ 2120 במסגרת שבוע האופנה בלונדון שהתקיים ביום שני בגלריית האומנות ויקטוריה מירו. תצוגה ששודרה לעולם באופן וירטואלי.


View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on Sep 21, 2020 at 8:26am PDT

בקהאם פרסמה תמונה משפחתית ומצומצמת בעמוד האינסטגרם שלה שם היא כתבה: "האורחים האהובים עלי (והיחידים) העונה! אוהבת את כולכם כל כך".  

בקהאם ושני הבנים היו מתואמים כולם מבחינת פלטת הצבעים שלבשו בגדים בצבעי שחור ולבן, אותם הם לבשו עם מסכות פנים בצבע שחור, בעוד הרפר הקטנה והמתוקה בלטה בקהל בשמלה מיניאטורית מתוך הקולקציה של בקהאם עם הדפס פרחוני בצבע סגול ולילך, אותה היא שילבה עם מסכת פנים תואמת ונראתה כמו נסיכה ופאשניסטה אמיתית.


View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on Sep 21, 2020 at 5:09am PDT

למרות התוכניות לערוך תצוגה גדולה וגרנדיוזית כמו בכל שנה, בקהאם התאימה את עצמה לתקופה וערכה תצוגה וירטואלית ומצומצמת מכל הבחינות. במקום הקולקציה הרגילה של 45 דגמים, העונה היא הציגה קולקציה בעלת 20 דגמים בלבד, ובמקום קאסט דוגמניות רחב היא גייסה לתצוגה ארבעה דוגמניות בלבד.


View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on Sep 21, 2020 at 12:51am PDT

בראיון למגזין הרפר'ס בזאר בקהאם אמרה כי, "הקולקציה הזו משדרת חופש - לחקור, להתלבש יפה וחגיגי ולהיות עצמכם. זה נעוץ ב-DNA שלנו, בגדים מחויטים, תפירה קוטור, צבעים חדים ומודרניות. נשים שלבושות באלגנטיות".

    
View this post on Instagram            

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on Sep 21, 2020 at 1:22pm PDT

בין הפריטים הבולטים בקולקציה תוכלו לראות באופן מובהק את הסגנון שכבר הפך להיות אייקוני למעצבת האופנה. חליפות שלושה חלקים מחויטות לדיוק, מכנסיים מחויטים מתרחבים בגזרת אוברסייז גבוהה, צבעים חלקים בצבעים קלאסיים בהם שחור, לבן, שמנת, צהוב, ג'ינס, חומים וניוד לצד צבעים בולטים כמו ירוק תפוח, סגול, אדום והדפס מנומר.


View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on Sep 21, 2020 at 5:10am PDT

אהבנו במיוחד את שמלת המקסי הסגולה עם מחשוף התחרה השחורה, חליפת שלושה חלקים לבנה ומחויטת, מעיל גשם מנומר בגזרת אוברסייז ומכנסי ג'ינס מתרחבים אותם שילבה עם חולצה לבנה מכופתרת אוברסייז, מראה שיק ואופנתי שמתאים גם ליום יום וגם לערב. שאפו.

דייויד בקהאם פרסם את אותה תמונה משפחתית וכתב, "אני מאוד גאה באשתי ויקטוריה בקהאם, היו המון מגבלות העונה ולמרות הכל צוות המותג הפיק שוב תצוגה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו