יום רביעי, 08.05.2024 שעה 14:47

קוויטאקובסקי וקרפאז ניצחו, ניב במקום ה-132

הפולני והאקוודורי של קבוצת INEOS חצו יחדיו את קו הסיום של קטע המרוץ ה-18 בטור דה פראנס, רוגליץ' שמר על החולצה הצהובה. הישראלי התקרב לפאריס

|
מיחל קוויטאקובסקי וריצ’ארד קרפאז חוצים את קו הסיום (רויטרס)
מיחל קוויטאקובסקי וריצ’ארד קרפאז חוצים את קו הסיום (רויטרס)

מרוץ הטור דה פראנס מתקרב לסיומו כאשר הערב (חמישי) נערך קטע המרוץ ה-18 בין מיראבל ללה רוש-סור-פורון אשר אורך 175 קילומטר, כאשר פרימוז’ רוגליץ’ הסלובני שמר על החולצה הצהובה לאחר שסיים במקום השלישי בקטע המרוץ. 

בתוך כך, מי שניצחו את קטע המרוץ יחדיו הם מיחל קוויטאקובסקי הפולני וריצ’ארד קרפאז האקוודורי, שניהם מקבוצת INEOS, אשר חצו יחדיו, מחובקים, את קו הסיום ועצרו את השעון על 4:47:33 שעות, דקה ו-51 שניות מהר יותר מווט ואן ארט הבלגי ודקה ו-53 שניות מפרימוז’ רוגליץ’ המוליך וטאדיי פוגוצ’אר שמדורג במקום השני הכללי במרחק של 57 שניות מבן ארצו הסלובני, רוגליץ’.

באשר לקבוצת סטארט אפ ניישן הישראלית, בן הרמנס הבלגי סיים את קטע המרוץ במקום ה-100, קריסטס ניילנדס הלטבי סיים במקום ה-103, טום ואן אסברוק הבלגי סיים 108, דניאל מרטין האירי 109, נילס פוליט הגרמני 112, הוגו הופסטטר הצרפתי 116 וגיא ניב הישראלי סיים 132.

גיא ניב מותש בסיום (ישראל סטארט אפ ניישן)גיא ניב מותש בסיום (ישראל סטארט אפ ניישן)

כעת, לאחר שסיים את קטע המרוץ, גיא ניב רחוק שלושה קטעי מרוץ בלבד מקטע הסיום של הטור וההגעה לפאריס ולשאנז אליזה, מה שיהווה ללא ספק היסטוריה ספורטיבית חשובה מבחינת הרכיבה הישראלית.

גיא ניב אמר: “ברור שהיו קצת חששות אחרי אתמול. סיימתי באמת מרוקן את השלב אתמול, וידעתי איזה שלב קשוח מגיע היום. יחד עם זאת, ידעתי שזה פשוט יום לא טוב, ובדיעבד גם פיקששתי עם התזונה שלי אתמול במהלך השלב, וידעתי שאם אתאושש כמו שצריך - הרבה אוכל ושינה טובה אז היום זה יום חדש ובסבירות גבוהה שארגיש טוב והכל יהיה בסדר. זה הסטייט אוף מיינד ששידרתי לעצמי. זה פשוט מה שאתה חייב לעשות. להיכנס לפאניקה לא יעזור. אז אכלתי טוב, והשקעתי בהתאוששות. ידעתי שיהיה לי קשה להירדם, אז לקחתי כדור שינה מהרופא - לוודא שאשן כמו שצריך הלילה ושאגיע מוכן לשלב הזה”.

“כשהתחיל השלב הייתי רגוע לגמרי ובטוח בעצמי. ידעתי שאני הולך לעבור את היום הזה וששום דבר לא ישבור אותי. הגעתי מוכן לחפור עמוק בהתחלה. ואחרי שעברתי את הבליץ הראשוני בשלום - ידעתי שהיום כבר לא יהיו דרמות. לא שזה היה קל או משהו - לטפס 4,500 מטר בקצב של טור דה פראנס זה לעולם לא יכול להיקרא ״קל״. אין חיה כזו בטור. מי יודע זאת טוב ממני עכשיו. פאריס? עוד לא הגעתי, 3 ימים 72 שעות אולי הארוכות בחיי”.

“אני לא שמח היום, לא יכול להיות אחרי שנודע לי שאיבדנו את אנדרה גרייפל. כואב לי הלב על הרוכב הגדול הזה שנלחם כמו אריה פה עם הפציעה, ההתרסקות, קלקולי הבטן ובסוף ההצטננות שגמרה אותו. אני מעריץ את כח הרצון המדהים שלו וכמה זה עצוב שלא יגיע לפאריס”.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */