משפחה אמריקאית שיצאה למסע ציד מסורתי, מצאה עצמה מסתבכת בשרשרת תאונות קטלנית: זאקרי רוק, נער בן 11, יצא עם אמו, אחותו ואביו החורג ל"ציד החירות" השנתי במישיגין, המיועד לבני נוער ולאנשים בעלי מוגבלות. בעיצומו של הציד ביער, האב ניסה לאתר אייל שפגע בו מוקדם יותר – וירה בטעות לעבר בן ה-11, שנפל מיד לאדמה.

בני המשפחה ההמומים ביצעו בזאקרי פעולות החייאה, בזמן שהמתינו לצוותי החירום. אמו, שניסתה באותם רגעים לפרוק את נשקה, ירתה לעצמה בטעות ביד ונפצעה גם כן.

מותו של בנה בן ה-11 נקבע מאוחר יותר בבית החולים. מאז, אביו החורג, ששמו לא הותר לפרבום, מוחזק במעצר בעוד המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה וגובה עדויות של המשתתפים.

הת'ר וורנדל, אמו של זאקרי, שיתפה בתחושותיה הקשות בפוסט בפייסבוק: "אין לי מילים, אני מרגישה אבודה. אתה תהיה כל כך חסר, אבל תמשיך לחיות בלבבות של כולנו. אני, אחותך ואבא שלך נאהב אותך תמיד".

הציד המסורתי בו זאקרי מצא את מותו מיועד לספק סביבה בטוחה יותר לציידים צעירים ולבעלי מוגבלות לפני תחילת עונת הציד בחץ וקשת. התקרית הטרגית התרחשה יום בלבד לאחר מותו המזעזע של ג'פרי פאוול, בן 14, שיצא גם כן למסע ציד במישיגן – ונדרס בידי קומביין בזמן ששכב בשדה תירס.