מה עלה בגורלה של אולגה דמינה? כבר יותר מ-6 שנים שרקדנית הבלט המוכשרת של הבולשוי מוגדרת כנעדרת, ולמרות שלא נמצאו שרידי גופתה, ההערכה הייתה שבת ה-25 נרצחה באכזריות ובותרה על ידי רוצח מסתורי. עכשיו, חוקרים פדרליים סבורים שהרוצח היה המנהל האישי שלה.

הפרשה המצמררת התפוצצה באוגוסט 2014, כאשר דמינה, נעלמה באורח מסתורי אחרי שנסעה לפגישה עם כמה אנשי עסקים במוסקבה, יחד עם המנהל האישי שלה, מלקהז דזבוב. מאז, אבדו עקבותיה. בשנת 2017, דזבוב נעצר בגרמניה בזמן שהתחזה לפליט קורדי והוסגר לרוסיה, שם הוא הורשע בעברות הונאה. כעת, חוקרים חושפים שהוא גם החשוד העיקרי בפרשת היעלמותה של דמינה.

הסברה הרווחת כעת בקרב החוקרים, הינה שדזבוב רצח את הרקדנית, ביתר את גופתה ומוסס אותה בחומצת מלח. מאוחר יותר, הוא זרק את השרידים בבאר. עם זאת, המניע למעשה המזוויע טרם פורסם על ידי החוקרים.

גורם מהמשטרה הפדרלית ברוסיה, שסרב לחשוף את זהותו, התייחס לפרשה בריאיון לסוכנות הידיעות HP ואמר שסוכנים כבר החלו לסרוק אזורים בהם דזבוב נראה זמן קצר לפני היעלמותה של הבלרינה.

"מבצע החיפוש אחר חלקי גופתה כבר יצא לדרך", סיפר. "ממה שאנחנו יודעים, חומצת מלח לא יכולה למוסס גופה לחלוטין וחלק משרידי גופתה חייבים להיות עדיין במקום שבו נזרקו – אנחנו רק צריכים למצוא אותם".

בני משפחתה של דמינה מאמינים גם כן שהרקדנית נרצחה על ידי דזבוב, שסחט אותה. אלנה דמינה, אמה של אולגה, התייחסה לפרשה בריאיון טלוויזיוני ואמרה: "זמן קצר לפני שנעלמה, בתי מכרה את המכונית שלה ומלקהז לקח ממנה את הכסף. אולגה גם לקחה הלוואות מהבנק והעבירה לו אותן. היא הייתה שפוטה שלו". אמה של הרקדנית הוסיפה שבתה שילמה למנהל האישי שלה סכומי עתק בגלל שזה איים לפרסם תמונות עירום שלה.

עורכי הדין של דזבוב התייחסו להאשמות ואמרו שהן חסרות שחר.לטענתם, הבלרינה תמיד חלמה לעזוב את רוסיה וסביר להניח שהיא חיה כיום בארץ אחרת תחת זהות בדויה. המשטרה הפדרלית ממשיכה לחקור את הפרשה, בזמן שדזבוב מרצה עונש של 5 שנות מאסר בגין הונאה.