הגננת המתעללת

כרמל מעודה העידה לראשונה; "לא מבינה מה אני עושה פה"

אחרי שבדיון הקודם ביקשה הגננת המתעללת בת ה-26 לאפשר לה לחזור לעבודה בעת שהותה במעצר בית, היום היא אמרה: "אני לוקחת אחריות על המעשים שעשיתי" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מעודה, בבית המשפט (צילום: Flash90)

לראשונה מאז שהוגש נגדה כתב האישום החמור, בגין התעללויות בפעוטות, העידה כרמל מעודה בבית המשפט.

אחרי שבדיון הקודם היא ביקשה לאפשר לה לחזור לעבודה בעת שהותה במעצר בית, היום (רביעי) היא אמרה: "אני לוקחת אחריות על המעשים שעשיתי".

בבית המשפט המחוזי בלוד עומתה הגננת לשעבר בפעוטון 'בייבי לאב' בראש העין, עם דיווח של סייעת במקום כי היא האכילה פעוט בקיא, ואת המקרה הזה היא הכחישה לחלוטין.

"זה לא היה ולא נברא", אמרה מעודה בת ה-26, לקול זעקת של הורים שנכחו בדיון. "לא אמרתי לאף ילד ולא הכרחתי לאכול אוכל שהוא הקיא לתוך הצלחת. גם לא אמרתי דבר כזה בחקירה".

מתוך סרטון ההתעללות (צילום: דוברות המשטרה)

הנאשמת הוסיפה: "הייתי נותנת לילד אחד ירקות, פחמימות או בשר, ובגלל שידעתי שהוא לועס ויש לו את תסמין ההקאה, אחרי פעם אחת שהוא הקיא, למדתי לחלק לו את כמות האוכל בצלחת. ראיתי אותו לועס אוכל, ומוציא אותו בעצמו".

"אני לוקחת אחריות מלאה על כל מה שכן עשיתי", אמרה מעודה, "אבל את המעשה הספציפי לא עשיתי. זה יכול לקרות בכל גן וגם בבית, שילד מוציא אוכל מהפה ויכול לאכול את זה בחזרה".

כאשר נשאלה מה פשר הצביטה שניכרה בלחיי הפעוט, היא השיבה: "היה מקרה שהוא לעס, אמרתי לו תלעס את האוכל ולחצתי לו על הלחיים שילעס. סימנתי לו בלחיים איך ללעוס ולהזיז את הלחיים".

בשלב החקירה הנגדית, הסבירה מעודה מדוע היא מודה רק במקרים שצולמו. "אני לא מתכוונת להאשים אף אחת אחרת, אני מודה על דברים שכן עשיתי", התעקשה.

קצינת המשטרה מתארת את המעשים הקשים (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

"איך בחקירה כן זכרת אירוע, ופה באולם לא", נשאלה מעודה, וענתה: "באותו יום בחקירה לא הייתי במצב נפשי כל כך טוב, שאפילו לבוא ולהסביר את עצמי לא יכולתי. לא אקח על עצמי דברים שלא עשיתי. באותה חקירה הייתי במצב לא טוב".

"אני לוקחת אחריות על המעשים שכן עשיתי. אני לא בורחת משום אשמה. אני לא יכולה להמשיך לדבר עוד בגלל זה. אני לוקחת אחריות ואני מבינה את כאב ההורים, אני מבינה אותם מאוד ולא בורחת מאשמה, אני לא מחפשת להיות הקורבן ואני לוקחת אחריות מלאה".

לסיום, אמרה הגננת לשעבר: "אני לא מבינה איך אני נמצאת פה, לא הבנתי מה קרה, ועברתי תקופה נפשית לא קלה שאני פחות רוצה לדבר עליה עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר