לראשונה: כך יבחר השיר הישראלי לאירוויזיון 2021 - סרוגים

לראשונה: כך יבחר השיר הישראלי לאירוויזיון 2021

תאגיד השידור 'כאן', הכריז היום (ד') על תהליך בחירת השיר לאירוויזיון 2021 שייערך ברוטרדם שבהולד. בפעם הראשונה, כל אחד יוכל להגיש שיר ב''קול קורא'' שנפתח, גם אם הוא לא חבר באקו"ם

author-image
לראשונה: כך יבחר השיר הישראלי לאירוויזיון 2021
  צילום: אורטל דהן

בחירת השיר לאירוויזיון 2021 יוצאת לדרך: בשעה האחרונה נפתח באתר התאגיד – "קול קורא" להגשת שירים עבור תחרות האירוויזיון 2021, אותה מקווים הפעם לקיים ברוטרדם כמתוכנן (ולא לבטל בגלל הקורונה, כמו שקרה בשנה האחרונה).

בפעם הראשונה, יוכל כל מי שירצה להציע שיר השנה לתחרות – גם אם הוא אינו חבר באקו"ם. אך במידה והשיר יעבור לשלב מתקדם בתחרות, יאלץ הכותב להירשם לאקו"ם מייד כנדרש.

ועדה מקצועית תבחר (בשני שלבים) רשימה של שירים לאחר סינון מתוך כלל ההצעות. בחודש נובמבר יועלו השירים שנבחרו לאתר ייעודי, והגולשים יבחרו מתוכם את השיר המועדף עליהם.

השירים שיזכו לדירוג הגבוה ביותר באתר, ייחשפו לציבור בתוכנית מיוחדת שתשודר בכאן 11 ובדיגיטל בחודש פברואר (טרם נקבע מועד מדויק). בתוכנית הזאת ייבחר השיר איתו עדן אלנה, תייצג את ישראל באירוויזיון – זאת לאחר שקלול תוצאות ההצבעה של הוועדה המקצועית וקולות הצופים.

כזכור, השנה יוצרי השיר או מבצעים מטעמם יצטרכו לבצע את השיר בחצאי הגמר של התכנית. ארבעת השירים שיצליחו לעלות לגמר הגדול, תבצע עדן אלנה, מהם יבחרו הקהל והשופטים את השיר שייצג את ישראל באירוויזיון, שיערך השנה בהולנד.

את השירים יהיה ניתן להגיש בקול הקורא עד יום שני, י"ז בתשרי תשפ"א (5 באוקטובר 2020), בשעה 11:00.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אבל איך שולחים???...
מעוניינת לדעת תודה!!! | 16-09-2020 16:11
אבל איך שולחים??? מייל משהו