"לוקחת אחריות על מעשיי": כרמל מעודה העידה לראשונה בביהמ"ש

במהלך דיון בבית משפט המחוזי מרכז, הגננת שחשודה בעבירות רבות של התעללות ותקיפת פעוטות, הגיבה לטענות נגדה: "לא אמרתי לאף ילד לאכול קיא". התובעת: "לא מדובר באירוע אחד"

זמן צפייה: 02:31

כרמל מעודה, הגננת מראש העין שמואשמת בעבירות רבות של התעללות ותקיפת פעוטות, העידה היום (רביעי) לראשונה בבית המשפט המחוזי מרכז. בדבריה היא אמרה: "אני לא קורבן, אני לוקחת אחריות על מה שעשיתי".

במהלך הדיון הקרינו סרטונים ממצלמות האבטחה בגן שמתעדים את ההתעללות והיוו את חומר החקירה בתיק, והורי הפעוטות הנפגעים בכו. התובעת במשפט ציינה: "חומר החקירה הדיגטלי מכיל יותר מ-150 סרטונים ועיון באישום מגולל כרונולוגית שאירע בגן. לא מדובר באירוע אחד ביום, שנותנים פליק. אותה ילדה שנתנו לה פליק על היד, ביום אחר העמידו אות המול הקיר שעות ארוכות, ביום נוסף חנקו אותה עם שמיכה. במצטבר, מעבר למעשים הבודדים, זו ילדה שמגיעה לגן מידי יום אין לה יכולת וורבלית בגילאים האלו. כל תהליך הסוציאליזציה שלה מדבר התעללות לתוך זה היא צומחת".

סנגורה של מעודה ביקש ממנה להתייחס לטענות שעלו, וספציתי לטענת אחת הסייעות שטענה שמעודה הנחתה את אחד הפעוטות לאכול את מה שהוא פלט לתוך הצלחת שלו. מעודה השיבה: "זה לא היה ולא נברא. לא אמרתי לאף ילד לאכול אוכל שהוא הקיא לצלחת, לא הכרחתי ילד לאכול את הקיא שלו, זה לא נכון".

לכתבות נוספות בנושא >> 

ברגע האחרון: העסקת כרמל מעודה בוטלה – מחשש שיפגעו בבית העסק

כרמל מעודה מבקשת לחזור לעבוד – ההורים זועמים

שלוש שנות מאסר וחצי לצעיר שהצית את ביתה של כרמל מעודה

כרמל מעודה בבית המשפט
כרמל מעודה בבית המשפט | צילום: חדשות 13

כזכור, מוקדם יותר החודש מעודה ביטלה את בקשתה לצאת לעבוד לאחר שברגע האחרון המעסיק החדש שלה ביטל את העסקתה מחשש שיפגעו בבית העסק.

בד בבד, סערה התחוללה בבית המשפט כשמעודה הגיע לדיון בעניינה ללא משפחתה וללא מאבטחים וחלפה על פני הורי הילדים. הבקשה לקיים את הדיון בדלתיים סגורות נדחתה, וההורים הורשו להיכנס לאולם הדיונים.