בזכות הסגר: קווי האוטובוס בשבתות יוקפאו - סרוגים

בזכות הסגר: קווי האוטובוס בשבתות יוקפאו

קווי האוטובוס הפועלים בשבת בגוש דן, יוקפאו על ידי העיריות המפעילות אותן עד לסיום הסגר. מיטל להבי: "העיריות השותפות ותל-אביב-יפו בראשן לא תיסוגנה לאחור מהחלטתן התקדימית להפעלת תחבורה בסופי השבוע"

בזכות הסגר: קווי האוטובוס בשבתות יוקפאו
  מרים אלסטר/פלאש 90

בצל התפשטות נגיף הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות והחלטת הממשלה על סגר, החליטו ראשי הרשויות המפעילות את מיזם "נעים בסופ"ש" שלא להפעילו באופן זמני החל מסוף השבוע הקרוב ועד לסוף הסגר.

כידוע, מיזם "נעים בסופ"ש" הנו רשת קווים בין- עירונית שהחלה לפעול לפני כשנה ומחבר בסופי שבוע בין הערים החברות בו (רמת השרון, גבעתיים, קריית אונו, שוהם, יהוד- מונוסון ותל אביב-יפו).

עוד באותו נושא

אייכלר: תחבורה ציבורית בשבת היא אסון לחילונים


5

כעת, עם צמצום הפעילות בתחבורה הציבורית והנחיות משרד הבריאות הקוראות להימנע ככל האפשר מיציאה מהבית, מהתקהלות, ומשהייה בחללים סגורים יחד עם אנשים נוספים, הוחלט שלא להפעילו באופן זמני עד לסוף הסגר- ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מיטל להבי, סגנית ראש העירייה, מסרה: "הפסקת שירות הנעים בסופ"ש החל מסוף השבוע הקרוב בשל הסגר היא זמנית – העיריות השותפות ותל-אביב-יפו בראשן לא תיסוגנה לאחור מהחלטתן התקדימית להפעלת תחבורה בסופי השבוע".

"הצורך האדיר בתחבורה ציבורית בשבת בשילוב האמירה הערכית והחברתית הנלווית לכך – ברורה לכולנו. עשינו היסטוריה והבאנו צדק חברתי על ידי כך שאפשרנו לעשרות אלפי אזרחים אמצעי התניידות חופשי וזמין בסופי השבוע ללא תלות ברמת ההכנסה ובבעלות על רכב פרטי".

להבי הוסיפה: "לכן, ברגע שהמצב יתייצב – נחזיר את השירות לפעילות מלאה, ונשאף להתרחב לערים נוספות שיצטרפו לשירות תחבורה עירוני איכותי בסופי שבוע למען התושבים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בעזרת השם עוד...
פרעה | 16-09-2020 12:18
בעזרת השם עוד כמה מכות כמו הקורונה והעיריות ישמרו שבת למהדרין
2
בעיקבתא דמשיחא יהיו...
מצפה למשיח | 16-09-2020 12:46
בעיקבתא דמשיחא יהיו בני ישמעאל עים הערב רב בעירבוביה ישלטו בארץ, אז יש לנו להיתנחם שבעזרת השם פעמי משיח כבר כאן והשופר של הגאולה ישמע בכל העולם בקרוב ממש,במוחש השנה של הגאולה,די לנו אבא שבשמים
3
לא מעניין למה...
גדי | 16-09-2020 15:42
לא מעניין למה להיתעסק בסבל של החולנים, יש סגר, אין סגר הם יוצאים,לדעתי צריך לא להכניס אותם לויכוח על האמונה,מי שמאמין אין לו שאלות, ומי שלא מאמין כל התשובות לא יעזרו,מאת החפץ חיים,