מתקפה חריפה

הרב בנימין פישר: מפגיני בלפור טמאים, לא ללמוד מהם

יו"ר 'מגן לחולה', הרב בנימין פישר, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להשוואה בין בתי הכנסת להפגנות בלפור ותקף: "הם טמאים, הם ילמדו מאיתנו, לא אנחנו מהם" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: זאב רוזנברג)

יו"ר 'מגן לחולה', הרב בנימין פישר, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להשוואה בין בתי הכנסת להפגנות בלפור ותקף: "הם טמאים, הם ילמדו מאיתנו, לא אנחנו מהם". הראיון המלא ישודר הערב במסגרת פרויקט "מסכמים שנה - תש"פ".

לדבריו: "מפגיני בלפור במרחב הפתוח יש להם דין של טומאה. , דין של טומאה. לא לומד מהם, לא ממעשיהם, יש להם דין של טומאה. ושוב, זה במרחב הפתוח. בתי הכנסת זה מקום של קדושה. בתי הספר ? קדושה וטהרה. אני לא רוצה להשוות בניהם. לא דין זה כדין זה".

"בלפור זה פתוח", הדגיש הרב פישר: "בתי הכנסת זה סגור. אי אפשר להשוות בין מקום פתוח לסגור. הצפיפות בבתי הכנסת היא הרבה יותר ממקומות אחרים".

הרב פישר קרא לציבור: "חברים יקרים, בלפור - המפגינים שם היין שלהם הוא יין נסך, היין שלנו אנחנו עושים עליו קידוש והבדלה.. אנחנו צריכים ללמוד הם? אם הם הם עושים פשע רפואי, פשע בריאותי, מרד לקורונה, אנחנו נלך בעקבותיהם, הם ילמדו מאיתנו, הם יחכו אותנו ולא אנחנו מהם".

כאמור, הראיון המלא ישודר הערב במסגרת פרויקט "מסכמים שנה - תש"פ"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר