דרמה בבני ברק

שוד בבית חלפן הכספים נח קפלן; 3 חשודים נעצרו

בצ'יינג' המפורסם להמרת כספים של החלפן ר' נח קפלן ברחוב שמאי בבני ברק, אירע הבוקר שוד אלים, שהתפתח למרדף במסגרתו זרקו השודדים את הכסף ונמלטו. צפו (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז באלול תש"פ | 16.09.20
(צילומים: אריאל קרישבסקי)

דרמה בעיר התורה והחסידות בני ברק: הבוקר (רביעי) אירע שוד אלים בצ'יינג' להמרת כספים של החלפן המוכר ר' נח קפלן ברחוב שמאי בעיר, וכעבור שעה קלה עצרה המשטרה שלושה חשודים.

מבדיקה ראשונית עולה כי לא נשדד סכום כסף גדול, זאת לאחר שבמהלך המרדף, השודד זרק את הכסף וברח במהירות. עשרות כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות אחר השודדים, שאף תועדו נמלטים מהזירה ברכב שחור מסוג לקסוס.

כעבור זמן קצר עצרה המשטרה שלושה חשודים במעשה, בן 26 מג'לג'וליה, בני 35 מבני ברק ובן 27 מתל אביב, וזאת בסיוע ערנותו של איש העסקים הבני ברקי שלמה קליין.

אחד ממקורביו של החלפן אומר ל'כיכר' כי הוא קיבל מכה בראש מהאקדח אך בניגוד לשמועות - לא נורה. מצבו קל והוא נשאר בבית.

בנו ישראל אומר ל'כיכר השבת' כי אביו נלחם עם השודדים, לא נתנו לו לסגור את הדלת, היו עוד אנשים. "אבא שלי הרגיש שזה לא תקין כי לפני יומיים היו פה שני אנשים חשודים מאוד. בפועל הם פגעו בו עם האקדח בראש וגרמו לו לחתך קטן, לא ירו".

הרכב החשוד (צילום: השומרים)

ממשטרת ישראל נמסר כי "מבדיקה ראשונית עולה כי חשוד נכנס לחנות, תקף את בעל המקום ושדד כספים. בהמשך נמלט. כוחות משטרה הגיעו למקום ובשלב זה מבוצעים סריקות לאיתור החשוד. במקביל חוקרי המשטרה נמצאים במקום אוספים ממצאים בזירה וחוקרים את האירוע".

כעבור זמן קצר מסרה המשטרה כי נתפסו חשודים: "בתום סריקות נרחבות ובזכות עבודה מקצועית ומהירה של השוטרים, אותרו 3 חשודים במעשה. החשודים (26, ג'לג'וליה; 35, בני ברק; 27, ת"א) נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה".

יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה בה מתרחש בביתו שוד מעין זה, למרות אמצעי ההבטחה הרבים שמקיפים את הבית.

(צילום: שלמה קליין)
(צילום: שלמה קליין)
(צילום: שלמה קליין)
(צילום: שלמה קליין)
(צילום: שלמה קליין)
(צילום: שלמה קליין)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר