רון שחר על המירוץ למיליון, הגעגוע לבמה - והפרידה מאשתו

השחקן והמנחה הוותיק מספר בפתיחות על אחת השנים המאתגרות בחייו, על השפעת הקורונה - ועל החלום לילדים נוספים. "תמיד שואלים אותי איך אני מגדיר את עצמי. אני קודם כול אבא - זה היעוד שלי"

זמן צפייה: 09:55

השבוע נפתחה העונה החדשה של המירוץ למיליון. עבור מנחה המירוץ, רון שחר, השנה האחרונה הייתה סוג של רכבת הרים - עם ובלי קשר לקורונה. רגע לפני ההזנקה נפגשנו לשיחה פתוחה על הפרידה הקשה מאשתו, על הגעגוע האדיר לבמה ולאהבת הקהל, וגם על החלום הכי גדול שלו להיות עוד פעם אבא.

שחר סיפר על האודישן להנחות את המירוץ, אותו הוא מלווה כבר 8 עונות: "הגעתי למבחן, לא ידעתי על מה אני נבחן. הכניסו אותי לחדר, העלו אותי מאיזו עלייה צדדית, הכול היה כזה סודי. אמרו לי, אתה הולך לפגישה על משהו גדול. או שזה שלך או שזה לא שלך. היו שנים שהיה לי ממש קשה, נגיד, להגיע לאודישן ולא לקבל את זה כי הדחייה הזאת, אין לה תרופה. זה לא משהו שאתה יכול להתמודד איתו. שחקן זה מקצוע של אנשים פסיכים. מי שבחר במקצוע הזה, זה בן אדם שהוא חייב להיות מזוכיסט".

רון שחר, מנחה תוכנית הריאליטי ''המירוץ למיליון''
רון שחר, מנחה תוכנית הריאליטי ''המירוץ למיליון'' | צילום: חדשות 13

בהמשך, ליווינו את שחר לתיאטרון בית ליסין, מקום שעורר אצלו רגשות רבים: "עכשיו כשאני פה, יושב באולם הזה, אני דלוק. אני מרגיש את הקול שלי גם פוגע בקירות, אני נדלק. אני אוהב את זה, אבל אני צריך את זה. זו תחושה מפחידה לפעמים אבל היא כזאת, זה צורך כזה שאתה לא מצליח אף פעם למלא אותו, לספק אותו. הייתה לי שנה, אני קורא לה 'שנת המכוניות המתנגשות'. כאילו שמו אותי על מכונית מתנגשת, ואז שלחו את כל השאר להיכנס וגם אני נכנסתי. קודם כול אני בא לבית שהוא לבד חצי שבוע, וחצי שבוע עם הילה. יש לי הורות משותפת, יש לי למזלי שותפה, האימא של הבת שלי, שבאמת זכיתי".

שחר התייחס גם לתגובתו הזועמת לפוסט של מעיין אדם בנוגע להקפאת ביציות: "זה נגע לי באיזו נקודה. לי יש את הילה, ואני רוצה עוד. פתאום אני שומע מישהי שהיא אישה צעירה, יפה, מצליחה, שיש לה היכולת לעשות - והיא הולכת להקפיא ביציות. זה פשוט נגע לי בנקודה הזאת. תמיד שואלים אותי מה אני, איך אני מגדיר את עצמי, אז אני קודם כול אבא. זה הייעוד שלי. זה לא בא לבד, את יודעת, זה צריך לבוא עם משהו שאני לא בניתי נכון לאורך השנים שזה חברות טובה עם אישה, עמוקה, מבוססת, משהו שהוא יותר עמוק. משהו שמאוד רציתי ולא הצלחתי לעשות נגיד עם מאיה. אני לא מאשים אותה, אני מאשים אותי בגדול. היינו ביחד הרבה שנים, כן. הרוב היה טוב, והיה גם לא".